יום שישי, 13 במאי 2011

אקססוריז גבירותיי, אקססוריז

פעמיים בשנה אני פשוט עוברת את הכביש לצד השני ונכנסת לשוק האקססוריז.זה קורה בשלהיי החורף ולאחר מכן בשלהיי הקיץ. הקיץ הזה מתקיים בין התאריכים 2-4 ליוני,בבית ציוניי אמריקה. כל כך מהנה להסתובב בין כל הדוכנים ולראות את החידושים האחרונים את הרעיונות המגניבים. החלטתי בכל פעם להתחדש בפריט אחד ולהשאיר לי טעם של עוד.תוכלי למצוא שם את מיטב המעצבים והמעצבות חלקם יותר מוכרים וחלקם פחות. תיקים אביזרי שיער,תכשיטים, תיקים,נעליים, מטפחות ואפילו בגדים.

מי יהיה?ליהי וולך, עיניים, לי בונק, קרן אטון, שלומית אופיר, עינת פז, איילת שחר, רוית מהלל, מיידלה, לולאות, מיטל טולדו, לידיה רנר, ענבל ביתן, ליאת גינזבורג, מיכל מילר, הגר סתת, אסנת הר נוי, פלינה, טל איזיקוביץ’, אלן רובין, מיכל בן עמי, איילה פרוינדליך, גלית וייצמן,ועוד.

בעידן של היום שהאופנה כל הזמן מתחדשת ומשתנה האקססוריז הוא תחום מאוד חשוב. את יכולה להתלבש באופן הכי בנאלי ולהוסיף פריט אחד בלבד, מייד ההופעה שלך משתדרגת והופכת חד פעמית.
השנה ניתן להבחין שתחום המטפחות תפס תאוצה,ממש כמו פעם, לכל הופעה תוכלי להוסיף מטפחת ראש בגוונים מתאימים ולהראות כמו שחקנית קולנוע. אני משלבת את המטפחות כצעיפים כמעט בכל הופעה,הן קלילות, ציבעוניות, נעימות ונותנות טאצ' יוקרתי לכל בגד.
את יכולה לקנות אותן היום גם ברשתות כמו זארה או מנגו , כמובן בשוק האקססוריז, ולי שיש אמא כמו שלי ... פשוט לפתוח את הארון שלה ולמצוא את המטפחות הכי יפות שיש
 
בנות מה שנשאר זה רק להעיז...
הנה כמה מהרכישות שאני עשיתי בשוק שווקים האחרונים:

 
שרשרת וסיכת ראש


עגילים מחומר הפנינה





מטפחת מארונה של אמא




תגובה 1:

  1. המטפחת הורסת! אני מתה על מטפחות שכאלה, מאוד איטלקי מצידך :)

    השבמחק