יום שני, 13 ביוני 2011

פלסטיק זה הכי אחי

אם חיפשת פעם תכשיט עם נוכחות ולא מצאת, מעצבת התכשיטים ליאת גינזבורג מצאה את הפתרון בשבילך ואם עוד לא נחשפת לתכשיטים המדהימים שלה זה באמת חור בהשכלה.
  כן, שוב צריך קצת אומץ ותעוזה , אני עוד לא העזתי אבל מאוד רוצה לעשות זאת כי בכל פעם שאני רואה מישהי עם אחד מיצירות האומנות של גינזבורג אני שואלת את עצמי למה היא ולא ואני?התכשיטים של ליאת משתלבים היטב בארון הקיץ שלי, מגוון של צבעים משוגעים שזורים זה בזה ולגמרי יוצרים את אפקט הוואוו.  כן , מספיק שתתלבשי באופן הכי בסיסי שיש, השרשרת,העגיל או הצמיד של ליאת יעשו את העבודה היטב.
 ליאת גינזבורג היא בוגרת המדרשה לאמנות ברמה"ש וביה"ס לצורפות אמנית ביפו . היא נוהגת לעשות שימוש רב בחומרי הפלסטיק האמייל וגם במתכות, יש חרוזי דגים, פרחים, חרוזי אליפסה מחוררים וכחולים, חרוזי פרחים למיניהם וקשת הצבעים היא אינסופית. את היצירות הכי משוגעות שלה עושה ליאת בהשראת הפקות אופנה ותאמינו או לא- גם הן נמכרות בטירוף.
ליאת גינזבורג מספרת שפעם אחת אפילו עשתה שרשרת ממסננת פלסטיק עתיקה שמצאה בשוק הפשפשים בפריז. כמעט בכל הפקת אופנה או תוכנית בטלויזיה יש לה ייצוג ולא קשה לזהות שאלו הם התכשיטים שלה מאחר והם כל כך ייחודים ושונים והסגנון הוא באמת חד פעמי.
מה אני אגיד לכן, בא לי כבר להעיז כי משום מה שאני רואה את זה על אחרות אני ממש מתלהבת אבל שואלת את עצמי אם יש לי את המסוגלות לשים תכשיט שכזה עליי.
אז איפה נשיג את התכשיטים? 
ברזילי, בשוק האקססוריז,בוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר

אחת השרשראות אם לא ה..

שרשרת בגווני כחול משתלבת היטב עם גינס וגופיית סבא לבנה




שרשרת למתקדמות בלבד!

עגילים ממש כמו סוכריות, עושה לי חשק..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה