יום רביעי, 15 ביוני 2011

מלחמת הקופונים

בטח שמתן לב לכל אתרי הקופונים שצצו בחודשים האחרונים ממש כפטריות שמפיניון אחרי הגשם. קופונים של מסעדות, אופנה, ספא, תרבות ופנאי וכו. בנות מצאתי את עצמי מתמכרת בשנית (אחרי הפייסבוק), מודה אני היום –אני מכורה לקופונים.
הם מפתים הם זולים והם תמיד קורצים לי בבוקר שאני פותחת את המחשב. קני אותי ...קני אותי... כדאי לך, קופון לחברת לאוקסיטן צועק לי שוב ושוב מתוך האתר , ואני לא יכולה לעמוד בפניו. כן גם החברות התמכרו אנחנו כבר מיידעות אחת את השנייה איזה קופון שווה מצאנו היום ומוודאות שהשנייה לא פספסה חס וחלילה. אפילו קובעות מפגשי בנות בתאם לקופונים.
בנות אני אומרת לכן זה ה-דבר.
מה זה בעצם הקופונים האלו? אז ככה, הקופון הוא מעיין שובר אשר מקנה לך סוכם כסף מסויים לרכישת שירות או מוצר מסוים בזול יותר אפילו ביותר מ50% לפעמים מאשר היית קונה אותו ללא הקופון עד פה זה החיובי שבדבר.
אבל אתן יודעות מה מצאתי גם שלילי, יכולה להיות סיטואציה  שאם לא הייתי רואה את הקופון קורץ לי על מסך המחשב לא הייתי בכלל חושבת לקנות את המוצר או השירות אבל הנה עכשיו שהוא פרוס לפניי, כל כך מגרה ומפתה, אני נופלת בקסמיו. וכך מוצאת את עצמי קונה כמה קופונים למסעדות כמה קופונים של רשתות אופנה ולקינוח קופון של הצגה (חייבים משהו תרבותי לא?)
המגבלות- יש מלאי מצומצם של קופונים, יש הגבלות על הקופונים ובנוסף הם תקפים לקנייה בזמן מאוד מצומצם של מינימום 24 שעות ועד כמה ימים, כך שאנו צריכים להיות ממהרי החלטה (דבר שאני לא ממש מצטיינת בו ). אז בואי נחשוב רציונלי, אם את יודעת שיש לך מפגש חברות בקרוב והוא ממילא מתקיים בבית קפה או מסעדה-אחותי... שווה. אם את יודעת שיש יומולדת למישהו ואת צריכה לקנות מתנה והנה את מוצאת קופון לתכשיט או רשת אופנה... זורמת איתך. אבל לפעמים כדיי לקחת נשימה עמוקה ולשאול את עצמך "אני באמת זקוקה לזה עכשיו?" לחשוב כמה דקות או שעות ולקבל החלטה רציונלית שעושה את האיזון בין ראש לנפש.
כל אחד מהאתרים האלו מבקש מכן להכניס כתובת מייל כדיי שיוכלו לעדכן אתכן בכל יום איזה קופונים חדשים יצאו לאור ואז אני מגיעה לעבודה בבוקר ,פותחת את המייל ומה אני רואה לפני הכול 7  מיילים חדשים רק מחברות של קופונים. מצאתי שיטה גם לזה. נמאס לי לקבל את הכול למייל , יש אתר שמאגד בתוכו את כל הקופונים מכל האתרים בכל יום (גאוני אה??)
מומלץ !!
אז בנות, לפני שאתן מתמכרות כמוני וכמו חברותיי בואו ניקח נשימה עמוקה ונחשוב אנחנו באמת זקוקות לזה?
דוגמאות לקופונים שרכשתי עד היום: לאוקסיטן , תיאטרון בית לסין, מסעדת טאזה דורו, פסטה מיה, מל ומישל, סבון של פעם


סבון הפנים שרכשתי בסבון של פעם בחצי מחיר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה