יום שישי, 12 באוגוסט 2011

אמילי- בשורה חדשה ומעוררת תאבון

ביום חמישי בשבוע,בשעות הצהריים המוקדמות,בבייתו של השף ישראל אהרוני משיקה חברת "מתאים לי" את המותג "אמילי"
והפרזנטורית הנבחרת היא תמרה אהרוני ביתו של השף, תמרה היא בהחלט בחירה מרעננת והמותג עצמו הוא בשורה חדשה לכל אחת מאיתנו שרוצה להיות מעודכנת אופנתית, שרוצה להראות טוב גם במידות הגדולות ממידה 40.
באמת שהיה צורך להמציא את "אמילי" לא עוד נשים מלאות לבושות באוהלים, עכשיו הנשים האלו הם סקסיות, עסיסיות,  מעודכנות והיא חשוב שלמות עם עצמן ועם המראה שלהן.

"אמילי " נולדה כתוצאה מצורך, צורך לא זעקו נשים רבות בישראל שחיפשו פתרון שסוף סוף הגיע.
המידות מתחילות ממידה 42 ,את מידה זו מייצגת תמרה אהרוני ,ומגיעות עד מידה 50, העיצובים צבעוניים וטרנדיים, הגזרות מחמיאות ומחטבות אכן קולקציה מלאה בתיאבון ושמחת חיים. המותג מקפיד על אקסלוסיוביות  וקולקציות במהדורות מוגבלות וחד פעמיות.

אני אהבתי את הרעיון אהבתי את הפרזנטורית תמרה אהרוני ואת הלוקיישן להשקה שלא היה יכול להיות מדליק יותר .
אסופה של בלוגריות חלקו מלאות יותר וחלקן פחות מתכנסות יחד לצד שולחן של מתוקים מנקריי עיניים על מנת לפצוח בדיון על המותג החדש ועל בחירתה של תמרה כפרזנטורית . הדעות היו רבות והדיון היה פורה. מה שבטוח זו היתה הנאה גדולה לראות סוף סוף דוגמנית במידות קצת יותר מציאותיות ולדעת שגם במידה הזו את יכולה להראות מיליון דולר,סקסית ומדליקה.

את הקולקציה תוכלנה למצוא בחנויות "מתאים לי " ברחבי הארץ.
והנה חלק מהפריטים שתוכלנה למצוא שם:






2 תגובות:

  1. חדר ארונות זה דבר שהוא כבר לא כל כך חדש שקיים היום בשוק ,היום כשבונים בית אז בעצתם בונים גם חדר ארונות שיהיה מקום טוב לאכסן בו את הבגדים שלנו ,שלא יהיה לנו יותר מדי בלגן,אני חושב שכל בית ראוי שיהיה לו חדר ארונות טוב לאחסן בו בגדים ,זה פחות אבל ופחות לכלוך.

    השבמחק
  2. מה שמצחיק פה זה שכל החברות פונות בלאו הכי לאותו קהל אלא שהגישות שלהן שונות. האחת אומרת שזה בסדר להיראות ככה(לא דוגמנית) והאחרת פשוט אומרת שזה לא בסדר ושאת צריכה לשאוף ליותר מזה

    השבמחק