יום שני, 13 בפברואר 2012

מה המזל שלך...


תמיד חיפשתי בושם שיש בו ייחודיות, נמאס לי להריח כמו כולם כמו שנמאס לי להתלבש כמו כולם, אני רוצה משהו יחודי בשבילי ולמעני. בדיוק בזמן הוזמנתי להשקה של חברת כל פרפיום אשר השיקו סדרת בשמים חדשה אשר נקראת "בשמי מזלות" בשמי המזלות משתייכים לקטגורית בישום שנקראת בישמי נישה, בשמים אשר לא תמצאנה בסופר פארם השכונתי ולא באפריל או שום רשמת מוכרת אחרת, על מנת להגיע אל הבשמים הנחשפים תצטרכנה להגיע אל בוטיקים נבחרים ,וחנויות קונספט מסויימות שמתמחות בייחוד המוצרים אותן הן משווקות ושם, שם תמצאו את מה שליבכן חפץ בו, בושם יחודי מיוחד ומורכב בהקפדה רבה בהשראת המזל שלכן.

סידרה לגבר וסידרה לאישה. התבקשנו לציין את המזל שלנו באותו האירוע , שאלתי את עצמי , נו מעניין מה יהיה גורלה של הבתולה. קיבלתי קופסא מהודרת ביותר ושפתחתי אותה נגלה לעיני בושם בעל מראה יוקרתי ביותר מקושט בתליון עם סמל המזל שלי אותו אפשר לשים על שרשרת שזה גם היה נחמד מאוד, והריח היה פשוט מהמם, נקי ומיוחד.

בשמי המזלות האסטרולוגיים הללו בחסות החברה הצרפתיתCnR create  מציגים קונספט מיסטי מעניין,
12 בשמי נשים  ו-12 בשמי גברים, המבוססים על מרכיבי ניחוחות המותאמים למאפייני המזלות השונים.

הרחתי גם את מזלו של בן זוגי הסרטן וגם הוא היה מעולה, לצערי היה עליי לבחור רק אחד ,הבשם בצרפתי אוליביה סיפר לנו אודות הסידרה ובכלל עניין אותנו בהרצה מעולה על נושא בישום בעברו עבד הבשם בחברות מוכרות יותר כמו הרמס, קרטייה, אסתי לאודר, סופיטל, שנחאי טאנג ועוד ובשמיו נמכרים כיום ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.

והיום אני מוצאת שבארון הבישום שלי יש גם 2 בשמים יחודיים האחד של המזל שלי בתולה והשני מסדרת הבישום המולקולרי המעולה גם והיא, את הבשמים האלו תוכלנה למצוא בבוטיקים נבחרים ובחברת כל פרפיום אשר משווקת בשמים דרך האיטרנט.





שיהיה יום רייחני ואביבי


תגובה 1:

  1. הקונספט בהחלט נחמד אבל אישית אני מכורה לריח מסויים (מאסק)ולא יודעת אם היה אפשר להתאים את הריח לפי זה לדעתי זה נחמד מאוד ומי שמצליח לאהוב את הריח לפי המזל שלו זה מעולה.

    שם:אל סבג. מייל:abcdefgh220@walla.com. בהצלחה לכולן :)

    השבמחק