יום שני, 5 במרץ 2012

תחרות או לא להיות

כבר מעל לשנה אנחנו נחשפות יותר ויותר לטרד התחרות. פעם זה היה נראה לי זקן כזה והיום אני לא יכולה בלי.
נמשכת לתחרות כמו לאוכל טוב...ומקפידה לשלב אותם בהמון הופעות ואפילו בפריטים שקשורים לעיצוב הבית שלי. היום נוכל למצוא את התחרה לא רק בשמלות הכלה והלבשה תחתונה אלא גם בלבוש יומיומי או לערב ,בואי נאמר כמעט בכל דבר ודבר.


התחרה מאוד רומנטית ונשית ומעצבי העל מבינים את כוח הקסם שלה ומשלבים אותה בקולקציות רבות ובכל מיני צבעים וטקסטורות. מסתורית וסקסית שכזו. שורשיו של טרנד התחרה בעולם האופנה מגיעים לשלהי המאה ה-15, אז שימשה התחרה  לעיטור מפות שולחן. רק אחר כך הפכה גם לחלק מפריטי לבוש יוקרתיים. המעצבת והאספנית רוני קנטור משלבת תחרה בשמלות וינטג' רבות בקולקציות שלה ומספרת קצת על ההיסטוריה של הבד המחורר: "תחרה היתה אחד האמצעים להפגין עצמה, יוקרה וכסף במאה ה-15. על מנת להיות בעלים של צווארון תחרה, היה צריך לפעמים למכור מספר דונמים של אדמה".


מבחינתי הייתי רוצה שהטרנד הזה ימשך עוד זמן רב כי הוא מהווה שידרוג לכל הופעה אפילו בפריט
הכי קטן ככל שיהיה כמו סיכת ראש או גומיה לאיסוף השיער. חשוב לא להעמיס בתחרה שאנו בוחרות הופעה ולשלב אותה בצורה הנכונה והטובה ביותר. שימוש הקלאסי בטרנד הוא מתחת לחולצה, ז'קט או אפילו כשכבה נוספת מתחת לחצאית או שמלה, כשהתחרה 'מציצה' ויוצרת עניין ונשיות.


אז קדימה תהיינה רומנטיות ותרשו לעצמכן להתאהב...


כמה פריטים מהארון האישי שלי:






צעיף תחרה של אפריקה שיק
מתקן לנייר טואלט מנחלת בניימין


גומיה לשיער מWOW


מפית תחרה-הכל בדולר דיזינגוף סנטר


חולצה ממסע השופינג בבודפשט




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה