יום שני, 2 באפריל 2012

היום הזה בחודש...

מי שעשתה מנוי לגוסיבוקס בטח מחכה ליום הזה בחודש שבו ידפוק השליח בדלת עם הקופסא הנכספת.  קופסת מרץ היתה מפנקת במיוחד וגדושה במוצרים איכותים של מותגים אשר אהובים עליי מאוד כמו לאוקסיטן,O.P.I ,OFRA ועוד.
אז מה היה לי שם:

קומפיד- פלסטר לעקב כף הרגל כזה שלא היתי משקיעה בעצמי לקנות לבד בחנות, המון פעמים אני קונה נעל חדשה ואחרי כמה פסיעות מקללת את הרגע שלא שמתי פלסטר בתיק למקרה הצורך,הפסטר הזה מונע שלפוחיות ומקל על הכאב באופן מידי, לקחתי אותו איתי לערב הגדול שלי ערב החתונה.

DERMALOGICA- דיילי מיקרופוליאנט תכשיר הדגל של החברה אבקת פילינג לצמצום תופעות ההזדקנות, ניסיתי -מעולה!

L'OCCITANE- החברה הצרפתית האהובה עליי כיום יש לי לפחות 4 מוצרים שלהם שבהם אני משתמשת באופן יומיומי, אחד מהם זה סבון פנים מדהים בריח של דשא פשוט עושה את העבודה. בקופסא החודשית של גלוסי קבלתי 2 פינוקים. קרם ידים מחמאת שיאה וחלב גוב בריח וורבנה שזה הריח האהוב עליי, פרשי כזה ומתאים ביוחד לקיץ, נספג במהירות ומשאיר ריח אדיר. דרך אגב- לאלו מכן שנוסעות לחו"ל ממליצה מאוד לישון ברשת המלונות SOFITEL כל תכשירי הרחצה בחדר שתקבלו יהיו תכשירים של החברה הצפרתית הזו שלא לדבר על מלון מעולה ברמה בינלאומית אבל זה כבר לפוסט אחר..

OFRA- עיפרון עינים מקצועי ועמיד בצבע מטאלי וטרנדי מלא נוכחות בתוספת ברק למראה גלאם מושלם

O.P.I לק בצבע אדום אש איכותי ומתייבש במהירות אחד הלקים הטובים שנתקלתי .


בקיצור מה שנותר לי זה רק להתפנק ולחכות ליום הזה בחודש הבא שבו שוב תשמע דפיקה על הדלת שלי וקופסא חדשה עם הפתעות חדשות יתגלו אל מול עיניי.

ולחשוב שהתענוג הזה הוא בסה"כ 50 שח לחודש !!!




בקרוב פוסט רומנטי במיוחד..החתונה שלי !

תגובה 1: