יום ראשון, 29 באפריל 2012

the miracle of light

כל מה שאני רוצה זה להיות זוהרת, קורנת ,שיגידו לי : תגידי... מה שמת על הפנים שלך את נראית נהדר...
כל כך הרבה מוצרים אני מנסה על מנת להגיע לזה שהכי מתאים לי,שהכי נוח לי סדרות חדשות של מותגי קוסמטיקה צצות להן כמו פיטריות אחרי הגשם ואני לא עומדת בקצב.
לוריאל מותג הקוסמטיקה המצליח בארץ יצא עם סדרת איפור חדשה שכולה"אור" הסדרה נקראת:LUMIMAGIQUEסדרה אשר מעניקה לעור מראה זוהר וקורן ועם זאת טבעי ולא מאופר. האמת בדיוק בשבילי:) ובשביל כל שאר הבנות שרוצות להראות טוב ולא מאופר מידיי. הסדרה כוללת 3 מוצרים:
מיקאפ ב7 גוונים
טוש לומי מג'יק ב3 גוונים (לא ,זה לא קונסילר )
פריימר מרוכז להערת האור
איך זה עובד?
"תמצית האור"- פלטות של מראות זעירות המונחות על פני העור,פועלות כמחזירי אור. התוצאה: זוהר מיידי לעור הפנים.
המייק אפ:
מוצרי מייק-אפ מסורתיים מעניקים כיסוי באמצעות שכבה אטומה יותר, זאת, כדי להסתיר פגמים. שכבה זו מעניקה גוון עור אחיד, אך, היא גורמת לאור הטבעי של העור להתעמעם ומכסה את תווי הפנים מתחת ל"מסכה"בעלת כיסוי גבוה.מייק אפ לומי מג'יק, שובר את המוסכמות באמצעות שימוש בפורמולה חדשנית שפותחה במיוחד על ידי מעבדות לוריאל פריז, כדי לשמור על האור הטבעי של העור,ולטשטש את הפגמים מבלי לכסות אותם. המייקאפ מגיע בבקבוק לחיץ ונוח.
הטוש:
המצאת המאה , הוא נראה כמו קונסילר אבל הוא לא, אז מה הוא כן? נותן נקודות אור לפנים, מבהיר כהויות ונותן את אפקט הWOW.
העט מצוייד במברשת קטנה ומדויקת לאיפור נקודתי וממוקד בנקודות "החושך" של הפנים.
הפריימר:
הבסיס לאיפור מאיר, מגדיר ומפסל את תווי הפנים,ומעניק מראה קורן וזוהר יותר עוד לפני האיפור! טוב, הוא מעולה ניסיתי אותו באופן אישי והוא רכישת הקוסמטיקה הבאה שלי בהחלט .
בנוסף לסדרה האיפור המדהימה הזו לוריאל פינקה אותנו גם בסדרת טיפוח כדיי שיהיה בסיס לכל זה.
youth code lumiere
הסדרה כוללת סופר סרום וקרם יום מעולים שפועלים כמו בסדרת האיפור על אפקט המראה המדובר.
הסדרה מתאימה לבנות 25 ומעלה ונותנת אפקט מדהים לעור הפנים.
הצעה שלי תשלבו את סדרת הטיפוח עם סדרת האיפור למראה מושלם קורן ומואר.
המחירים כמובן שווים לכל כיס, חברת לוריאל מבטיחה ומקיימת כל פעם מחדש ומשאירה טעם של עוד,ציפיה לדבר הבא...




סדרת איפור שכולה "אור"









--
חדר ארונות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה