יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

שמינימליזם וטבע נפגשים זה כנראה "סאקס"

כשעולם האופנה מציף אותי כל פעם מחדש בטרנדים לעיתים אני מוצאת את עצמי מחפשת את השקט, את המקום הרגוע ואת אותם פריטים שיהיו עבורי שמישים ליותר מעונה אחת. קולקציית החורף של סאקס 2012-13 עונה לי בדיוק על הצורך הזה. מרגע הכניסה לאולם התצוגה של המותג נחשפתי למותג שמשדר רוגע יופי ואיכות.
אפשר להגיד שהקולקציה ערוכה נכון,נכונה,זהירה ומדויקת. מבחינת צבעים אפשר למצוא את השחור לבן,צבעי אדמה וכחולים על גוונייהם והבדים? באיכות מעולה, נעימים וזורמים על הגוף בדיוק כמו שאני אוהבת ,שילובים של משי על סוגיו עור ומיני כותנה מבטיחים לי שהחורף הזה יהיה יותר מנעים. 
כשעשיתי סיבוב בין הבגדים התלויים בחדווה על הקולבים הרגשתי כאילו עשיתי סיור בעולם באפריקה סין והמזרח התיכון במהלכו אספתי את הפריטים המיוחדים ביותר מכל מקום ומקום אליו הגעתי, בשתי מילים: קולקציה מיוחדת!

את הטוטאל לוק שלי בהחלט אוכל למצוא שם ממכנסיים בגזרות שונות,חולצות,שמלות, עליוניות, סריגים וכמובן אביזרים משלימים כגון שרשראות מדהימות, צעיפים ותיקים. "טוטאל לוק" אמרתי??! חלק,מודפס ושלל טקסטורות שממלאות את הראש באסוציאציות .
הקולקציה של סאקס חובקת את הקונספט הרוחני של הטבע,עם המסתורין האסטתי של הלאקז'רי ואלה יוצרים יחד מיקס עכשווי ביותר של תרבויות וסטייל נועז.

בעולם הסינטטי שבו אנו חיים באמת חסר מותג כה איכותי ונועז ומבחינתי אפשר למצוא את כל אלו בסאקס חורף של 2012-13

מבחינת מחירים? כראוי למותג שחורט על דגלו איכות בלתי מתפשרת 









סופשבוע נעים !


תגובה 1: