יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

ההפתעה החודשית של גלוסיבוקס

כמידיי חודש מגיע השליח המפתיע כדיי למסור לי את המתנה החודשית שלי,אין מה לומר עכשיו ששיא החום בחוץ המוצרים בהחלט התאימו לתקופה. אין ספק שהחודש הדגש הוא על טיפול שיקום ופינוק, טיפול לכפות הרגליים שנסדקות בשל הליכה בכפות רגליים חשופות,ציפורניים עור הפנים והידיים.
מבחינתי המוצר המנצח החודש הוא שמן הקוטיקולה של חברת OPI לא הייתי חושבת לקנות אותו בעצמי למרות שלא פעם אחת הרגשתי שאני חייבת את זה לציפורניים שלי ולעור שגדל מסביבן, השמן הזה בא לענות בדיוק על הבעיה הזו והוא מרכך את העור שסביב הציפורניים והשווי שלו הוא 65 שח  הגיע בגודל מלא, בהחלט מוצר ראוי.

לפנים קבלתי מוצר של חברת SAITO חברה ששמעתי עליה בעבר אבל לא התנסיתי במוצרים, בדיוק אזל הקרם הנוכחי שלי והוא הגיע בדיוק בזמן הנכון ,קרם על בסיס צמחי שמעקב את הזדקנות העור. שווי הקרם בגודל מלא 135 שח

לרגליים שזועקות הצילו בקיץ קבלתי את קרם הרגליים המצויין של 417,ניסיתי ,בהחלט טוב ,מרגיע מרענן ועשיר בלחות, מסייע בריכוך העור, מונע יובש וריח לא נעים. שווי הקרם שהגיע בגודל מלא 49 שח

לידיים שאני דואגת לטפח על בסיס קבוע חורף וקייץ הגיע קרם הידיים של סבון של פעם , אין מילים אני מאוד אוהבת את סבון של פעם וחושבת שמוצרים שלהם מעולים . ערך מוסף: לא עושים ניסויים בבעלי חיים. הריח הוא הריח המנצח פצ'ולי לוונדר וניל. המחיר למוצר בגודל מלא הוא 42 שח

קצת ריח-עוד בקופסא דוגמית של הבושם של דיזל LOVEDOSE , לא התחברתי , לא מתה על ריחות מתוקים,סביר להניח שישמש אותי כבושם תיק לשעת חירום. מחיר לבושם נע בין 355 שח ל 580 שח תלוי בגודל.

לגבות- עפרון גבות של OFRA שוב מוצר שקשה לי להאמין שהיתי משקיע לקנות אותו ולכן שמחתי לקבל העפרון הזה מתאים עצמו לגוון הגבות של כל אחת ואחת שזה נחמד, תמיד כיף שהגבות מסודרות ואחידות. מחיר המוצר 88 שח הגיע בגודל מלא.

קופונים והנחות:
SAITO קופון המקנה 25% הנחה
PANDORA צ'ארם מתנה בקניית צמיד
אמריקן לייזר 1+1 על מגוון טיפולים
סבון של פעם 25 שח מתנה בקניה מעל 100 שח

באופן כללי חבילה משביעת רצון ומותאמת עונה, היתי שמחה לקבל בשמים יותר רעננים ופרשים בעונת הקיץ ולא בשמים מתוקים וכבדים שמתאימים יותר לעונה הקרה.... נקודה למחשבה ושיפור !

לאלא מכן שעוד לא הצטרפו קבלו קישור לאתר
גלוסיבוקס אתר הבית

ספרו לי מה אתן קבלתן החודש??






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה