יום שני, 20 באוגוסט 2012

forever 21 fall movement

הבלוגריות על המפה, חברת האופנה FOREVER 21 החליטה לקחת את מקורות ההשראה שלה לסתיו הקרוב מבלוגריות משפיעות ומצליחות בעולם ומשם ליצור את העונה הקרובה. אם כך, ניתן לראות בקולקציה דמויות רבות של נערות בעלות סגנון ושיק שונה אחת משם השניה, כך אחת ואחת תוכל למצוא את עצמה בחנות הזו ולהתאים לעצמה אווטפיט מכף רגל ועד ראש,בגדים ושלל אקססוריז יוכלו בהחלט לענות על כל הצרכים האופנתיים שלי לעונה הקרובה(שתגיע כבר ויגמר החום הזה).

את העיניים שלי תפסו הניטים ודמוי העור ששולטים בקולקציה, שילובים של צבעיי סתיו רבים אבל גם הניאון לא עזב אותנו עדיין וניתן להבחין בו גם בעונת הסתיו והוא מאפיין את הנערה ה"פרועה יותר" . הנערה הרוקיסטית,הנערה הרומנטית,הנערה ה"גיקית" ועוד נערות רבות ושונות חולשות על כל החנות הענקית הזו אחת ממעל 600 חנויות ברחבי העולם -ציפור קטנה לחשה לי שהחנות בעזריאלי היא אחת החנויות המצליחות ביותר של הרשת בעולם כולו, נו ברור כל בחורה ישראלית מכל סגנון שהוא יכולה למצוא את עצמה בונה מלתחה שלמה אופנתית,שיקית ולא פחות חשוב במחירים שווים לכל נפש, אפשר לומר שהפריט הכי יקר בחנות עולה בערך 200 שקלים, מחיר זול לכל הדעות!

מבחינת צבעים והדפסים הבחנתי בטוויד,מנומר,שיפון שקוף,נאונים,שחור,בריק,דמוי עור,ניטים
מבחינת גזרות הבחנתי בחצאיות עיפרון וחצאיות קצרצרות של פליסה,ג'קטים,חליפות ושמלות רפויות על הגוף

עולם האקססוריז של המותג הוא עולם ומלואו, רווי בשרשראות עגילים צמידים ואביזרי שיער מכל סוג שרק יכלתי לחשוב עליו, חובה להשלמת כל אווטפיט לעונה הבאה. מה שנותר זה רק שיגיע כבר הסתיו ונוכל להנות מכל השלל האופנתי והכייפי הזה של מותג מצליח כמו FOREVER 21













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה