יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

כשפגשתי את ברנדה

הקיץ בסופו ואין מצב שאצא מהבית ללא משקפי השמש ומאחר ומשקפי השמש הם פריט חובה אז חובה עליי גם לגוון בסגנונות .
התמזל מזלי והוזמנתי לארוע השקה של משקפי שמש של המותג BEVERLY HILLS POLO CLUB שניתן לרכוש אותם ברשת "אירוקה" הפרזנטורית האגדית שאנון דוהרטי שככיבה את ברנדה בברלי הילס 90210 הגיעה במיוחד לארץ לייצג את המותג ואני חזרתי לאותם שנים שהייתי מקליטה באופן קבוע את הסידרה וצופה בה בשקיקה,כן, ברנדה היתה הדמות המועדפת עליי באותו הזמן. אז כן היא התבגרה בכמה שנים והיום היא מייצגת את המותג המקסים הזה שאפשר למצוא בו משקפי שמש בכל מיני סגנונות לחודשי הקיץ החמים וגם לחורף הישראלי שלא חסר בו שמש!
בקולקציה יש 63 דגמים שמשקפים את הסטייל השיקיות והזוהר של עיר הכוכבים. ממשקפי טייסים ועד משקפים בסגנון חתולי, ניתן גם למצוא באותו המותג גם משקפי שמש בשילוב אבני סברובסקי להוספת אפקט הזוהר שווה להגיע לחנויות אירוקה עד ה15.10.12 מאחר וכל הליין הזה נמצא בשלב השקה ולכן המחירים הם מחירי מבצע ועכשיו הם ב70% הנחה.

אז הגעתי לאירוקה והצטלמתי עם אחת הדמויות שהיוותה דמות מוערצת עליי בשנות ה90 , ברנדה איפה היית כשהייתי צופה ומכורה?? ולמה לא הבאת איתך את דילן? אז בינתיים סופגת את אבק הכוכבים שהשארת אחרייך אז באותם השנים שכול הבנות בבית הספר מצאו את עצמן אצל הספר המקומי לגזירת הפוני, גם אני נפלתי לטרנד באותה התקופה אבל מאחר והשיער שלי זה לא הדבר הכי חלק בעולם מצאתי עצמי משתעבדת לפאן , נו טוב, על טעויות משלמים.

לצפיה במבחר משקפי השמש לחצו ממש כאן

אירוקה


מתחככת בכוכבים והפעם עם ברנדה וולש







עד המפגש עם הכוכב הבא שתהיה שנה טובה ומתוקה מלאה באבק כוכבים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה