יום שבת, 13 באוקטובר 2012

מתה על פפיטה

אפשר לומר שהסתיו כבר דיי פה ואני מוצאת את עצמי בדילמה כל יום מחדש האם ללבוש קצר או ארוך, האם יהיה חם היום או קר? אז כשלובשת שמלה עם כתפיות מגלה שעשיתי טעות ומחליטה על פריט לבוש קצת יותר חמים מגלה שחם לי מידיי ובכל זאת העונה הזו עושה חשק להיזכר שוב בארון החורף, לא שאני אוהבת חורף שלא תבינו לא נכון אני ממש לא, סובלת באופן קבוע מקור ולכן ככל שאני עוטה על עצמי עוד  ועוד שכבות, הדימיון ביני לבין חיה מסוג דוב, הולך וגדל ואני ממש לא נהנית מזה. מה לעשות אין ברירה חורף אני מקווה שתהיה קצר ובינתיים מהסתיו אני בהחלט נהנית. שוב גרביונים,שוב צעיפים, כמעט שאין אווטפיט חורפי שלא אשלב בו צעיף או מטפחת יש לי חולשה לכאלו ולכן החלטתי לפתוח את הארון החורפי כשעדיין אפשר ללבוש משהו "לא דובי" כי עדיין נעים בחוץ והחלטתי לשלוף ממנו את שמלה הפפיטה שלי בעלת שרוולי ה3/4 שיכולה בהחלט להתאים לעונה הנוכחית ולשלב איתה כמה ממיטב האקססוריז שלי בארון , את הצעיף המדליק הזה קניתי בשנה שעברה בחנות קטנטנה באלנבי שמוכרת רק צעיפים שילוב הצבעים שבה את ליבי ובן רגע הצעיף הזה הפך לשלי, יש בו משהו אירופאי שיקי שאי אפשר להתעלם ממנו והוא משלב לי עם המון פריטים בארון במיוחד היום שאין צורך לפחד משילובי הדפסים ומירקמים אז קבלו את הלוק שלי לפתיחת הסתיו.













אז מה היה לנו כאן:
שמלה H&M
צעיף חנות באלנבי
תיק אדרת חנות יד שניה 
צמיד H&M
לק אסי 
נעליים מנגו
משקפי שמש XRAY

שבוע טוב !!!

7 תגובות:

  1. לוק מהמם ואת נראית נהדר!!!
    שילוב הצבעים מקסים ומעניין. אהבתי!!!
    אני שמחה לראות איך כל בלוגרית נתנה בימים האחרונים את הפרשנות שלה לאאוטפיט הסתווי הראשון. אנחנו בשיא האנרגיה בתחילתה של עונה חדשה וכל אחת מאיתנו לקחה את זה למקום שלה. ממש כיף :-)
    אני מחכה לעוד אאוטפיטים מקסימים כאלה בובה!

    השבמחק
  2. תודה ורד, זו מחמאה גדולה לקבל פידבק כזה ממך , נשיקות !!

    השבמחק
  3. כפרות איך אני אוהבת שאת אוהבת את מה שאני אוהבת.. גם אני קניתי את השמלה הזאת... חומות גדולים את יודעת:) כמעט שכחתי שיש לי אותה!
    את נראית נפלאאאאאא! אהבתי את התוספת של הצמיד האדג'י.

    השבמחק
  4. יודעת מה הבעיה??? ששנה שעברה ראיתי אותה על מלא בנות במהלך החורף אפילו באחת ההשקות שהייתי לבשתי אותה וראיתי משהי בדיוק עם אותה שמלה !! היה אותה גם בורוד שחור אבל אהבתי יותר את המראה הקלאסי !!! תודה:)

    השבמחק
  5. זה מה שיפה באקלים הים תיכוני.אהבתי את השילוב שחור לבן עם אדום

    השבמחק
  6. טרם ישתי לצורך ללבוש משהו חמים, שמלות או חולצות ללוא שרוול וחציאית בעיקר. אבל מתה על הכותרת של הפוסט, אחלה חרוז וגם אני מתה על פפיטה, קלאסה בהתגלמותה. נולם לך האאוטפיט, והצעיף זה הפתרון האולטימטיבי לעונה אין ספק.
    היה נחמד להיפגש היום ...

    השבמחק
  7. תודה אפרת, אכן היה כיף להפגש! אין כמו פפיטה בשמלה גקט ואפילו תיק תמיד נותן מראה אלגנטי ושיקי

    השבמחק