יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

כל אחת חייבת הוניגמן בארון

עכשיו ברצינות ,פעם לא הייתי נכנסת להוניגמן המותג הזה תמיד שידר לי משהו מאוד שמרני, אפור וללא מעוף. אבל שינוי הלוגו של החברה הוביל איתו כנראה גם שינוי בתדמית ובאופי הפריטים בחנויות והאמת ,מעונה לעונה אני רק מתפעלת מחדש ממה שאני רואה על הקולבים ,בעצם מה שקורה פה זה שאני חייבת לפחות מספר פריטים של הוניגמן אצלי בארון לחורף 2013 וכמה שיותר בקרוב יותר טוב !

כמו כל הרשתות המובילות גם הוניגמן השיקה את קולקצית החורף שלה לחורף 2013 ,יש לומר קולקציה מוצלחת למדיי, הקולקציה מאופיינת בטרנדים חזקים ובצבעוניות עשירה ועמוקה המשלבת צבעי יין,ירוק בקבוק,חרדל וגם האהובה עליי הפפיטה ! הקולקציה מחולקת לכל מיני קבוצות לפי השראות שונות והיא מגוונת להפליא .
בנוסף לחצאיות,מכנסים,סריגים ג'קטים ושאר תופינים מצאתי על המדפים גם אביזרים משלימים כגון שרשראות כובעים ותיקים אסור להחמיץ גם את קולקצית הגברים שגרמה לי להחליט שארון החורף של בעלי דורש שידרוג מיידי בחנות הקרובה לאזור מגורינו. רצתי לקניון הקרוב הלוא הוא דיזינגוף סנטר ולמרבה הצער גיליתי הפתעה, את מקומה של הוניגמן תפסה חנות חדשה, אלוהים למה דווקא עכשיו שהייתי כולי מכוונת מטרה רעבה לרענן את הארון שלי ושל בעלי , כנראה שאצטרף להרחיק על עזריאלי, נו טוב, המטרה מקדשת את האמצעים.

לסיכום, שווה בהחלט ביקור גם מבחינת קולקציה וגם מבחינת המחירים שללא כל ספק סבירים בהחלט


















3 תגובות:

  1. לא אשכח את השמלות שקניתי בהוניגמן לפני הרבה שנים.שמלות מהסרטים!!!! עד היום אני מנסה לשחזר את השמלה שאימא שלי הרסה לי בכביסה אבל אני אפילו לא מוצאת בד דומה.מדי פעם אני נכנסת להוניגמן בתקווה ש...צריך לברר מי היתה אז המעצבת

    השבמחק
  2. אני בדיוק ההיפך פעם לא היתי נכנסת בכלל כי לא מצאתי כלום , בעונות האחרונות הם פשוט משהו, והחורף הזה אני אומרת לך אני מסוגלת לקנות את כל החנות וגם יש לציין שהם לא מתפשרים על איכות שזה לא פחות חשוב

    השבמחק
  3. כיף לראות את החשיבה והעבודה שמשקיעות הרשתות הישראליות ביניהן קסטרו, גולף וכמובן הוניגמן ומשתפרות מעונה לעונה. יש מקום לרשתות הישראליות לצמוח ולהצליח, ללא ספק. אחלה קולקציה :)

    השבמחק