יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

מלכת המכנסיים אבל לא רק...

רובכן מכירות אותה כמלכת המכנסיים, כל טוסיק בעל ממדים קצת פחות קומפקטיים יראה הראה יותר מחוטב וקומפקטי שנכנס למכנסי הג'ינס שלה, אין מה לעשות ,יש לה את זה והיא יודעת לעשות את זה בצורה הכי טובה ואם עדיין לא הבנתן על מי אני מדברת הרי זה חור בהשכלה, תנו כבוד לחגית טסה. את המכנסים של חגית אני זוכרת עוד מתקופת עבודתי בחנות המעצבים רזילי, הלקוחה נכנסת ומבקשת מכנסיים מחמיאים ואני ניגשת מייד לממלכה של חגית כי שם אי אפשר לפספס, הלקוחה עומדת מסתכלת על עצמה במראה ולא מאמינה, " תביאי לי גם בעוד צבע באותה מידה, אני אקח שני זוגות" .

אז ככה הכל התחיל אבל היום הסיפור קצת שונה חגית ,מסתבר, ממשיכה לעשות לנו טוב גם עם פריטים אחרים בארון כגון חולצות, ג'קטים ואפילו שמלות שלא יביישו שום אירוע חשוב. הקולקציה הבאה עלינו לטובה מושפעת ממהפכת האופנה של תחילת המאה ה20. כבר לא הכל צמוד והדוק כמו פעם היום ישנו דגש על הגזרות הרחבות יותר והחופשיות ,גזרות רחוקות מהגוף ובדים קלילים ורכים, הבדים של חגית בעלי הדפסים מיוחדים, חלקם גם עוברים צביעה מיוחדת שנקראת STONE WASH כולם עוברים בדיקות ארוכות, קפדניות ויסודיות ,עד לתוצאה מושלמת .

על צבעים דיברתי כבר בפוסטים קודמים וגם כן הם שולטים, הבורדו הסגול הטורקיז ירוק בקבוק וכמובן איך לא שחור. לא תמצאו אצל חגית ניטים , היא כנראה לא נכנעה לטרנד של הרשתות הגדולות אבל כן נגיעות ברק מפאייטים.

טווח המחירים 269-899 שח
טווח המידות חולצות 1-4, שמלות 1-3, מכנסים 0-5 וגינסים 0-5

אני בחרתי לעצמי חולצת סאטן בצבע יין עם הדפס נוצות ולא הפסקתי לקבל מחמאות














ספרו לי מה אתן חושבות על חגית טסה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה