יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

פינוק מושלם לחורף נעים

למה שאני לא אפנק את כפות הרגליים הקפואות שלי בחורף , כאחת שקופאת מקור בחורף בעיקר בכפות הרגליים הייתי רוצה שנעלי הבית שלי יחממו אותי שהרי כולנו יודעות שכשקר ברגליים ,קר בכל הגוף, ככה סיפרו לי .
חברת DEARFOAMS משיקה את קולקציית נעלי הבית שלה בישראל. החברה היא חברה אמריקאית שעושה שימוש בחומרים איכותיים ביותר וגם העיצובים מדליקים, נו אז מה אם אני בבית לא מגיע לי נעל מדליקה גם שם?

אז איפה הערך המוסף?
**ניתן לכבס - לא כל נעל בית נכנסת ויוצאת ממכונת הכביסה וממשיכה להראות אותו הדבר
**סוליות מתאימות לבית ומחוץ לו
**שילוב בדים איכותיים
**טכנולוגיה של נוחות מקסימלית

בקולקציה יש כל מיני סגנונות, נעלי בית שדומות למגפיים, נעלי בית שטוחות ,גם הטקסטורות מגוונות וכל אחת תוכל למצוא את עצמה בקולקציה הנפלאה הזו, כשמדדתי אותן לראשונה לא הפסקתי ללטף את החלק הפנימי של הנעל, נשמע מוזר אבל כך היה, התעקשתי להמשיך להסתובב עם נעל הבית , באמת היה קשה להוריד אותה מהרגל מרוב שהבד היה כל כך נעים ונוח.

מתנה נפלאה גם לגבר שלך לפתיחת העונה הקפואה!

מחירים 130-200 שח
מידות 35-46 נשים וגברים
חנויות משווקות: פקטורי 54,מגה ספורט, ורטהיימר ספורט ובחנות המותג בקניון בת ים.


גם לכלב שלך מגיע ! דוגמן הבית







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה