יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

כולן רוצות להראות צעירות

מתחילה לחשוב על זה שאני כבר לא כל כך צעירה, מה יהיה עם עור הפנים? הקמטוטים מתחילים מתחת לעיניים אחר כך גם יתפשטו לאזורים אחרים , מה לעשות את הזמן אי אפשר לעצור אבל אפשר לנסות ולהראות קצת יותר צעירים הריי לכן המלצה לטיפול חדש מבית רונית רפאל שיעניק לעור שלכן זוהר ויחזיר לו את החיות.

קבלו את ה "קולגן בוסטר טיפול בק אייג'ינג" .
כל מי שקצת מודעת לעצמה, לעורה ולמראה הכללי שלה מכירה את רונית רפאל, לרונית רפאל מספר מכונים בארץ ובהם היא מעניקה ללקוחותיה את הטיפולים המתקדמים ביותר ואת השירות הנעים ביותר ואת זה אני יכולה להעיד לאחר היכרות אישית עם האישה שהריי היא מקסימה.

מהו הקולגן בוסטר?
טיפול שלראשונה הושק בג'נבה ומבוסס על שילוב של לייזר ותמצית בלעדית של ויטמין C וויטמין B . הטיפול מחיה את העור וגם גורם להפחתת כתמי הגיל ופגמי עור אחרים. העור נותר בהיר ואחיד מוצק ורענן.
עם הגיל אנחנו מאבדות את הקולגן מה שמביא  להווצרות קמטים וקפלים בעור. נוכחותו של הקולגן חשובה מאוד בעור הפנים, מטרתו של הטיפול להחזיר את הקולגן לפנים באמצעות אמפולה יחודית שמעכבת את דילול הקולגן בעור

לטיפול תוצאות מיידיות ובנוסף גם תוצאות מצטברות. מהבחינה המיידית תרגישי את עורך קורן ובעל מרקם עבה ומוצק יותר ,בנוסף תרגישי את הלחות הגבוהה בעור.
מבחינת תוצאות מצטברות העור יראה צעיר יותר ,בעל גוון אחיד ,מורם יותר מוצק יותר ומחוטב.

אז למי מיועד הטיפול?
לכל אחת מגיל 35 ועיתים גם לפני
למי שמוטרד ממראה עור רפוי
למי שמחפש עור אחיד
לגברים ונשים

אם את רוצה להראות צעירה יותר את יכולה לסמוך על רונית רפאל







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה