יום חמישי, 31 בינואר 2013

אולי סופסוף יסתדר לי השיער...

אתמול הוזמנתי להשקת קו מוצרי השיער החדש של CREMA. הסדרה החדשה כוללת מרכיב ייחודי בשם ALPHA TOUCH רכיב אשר מועשר בויטמינים ואחראי למגע הרך והנעים של השיער. אני באופן אישי משתמשת במוצרי השיער של CREMA עוד לפני כן מאחר והיא אחת החברות הבודדות שלא מבצעות ניסויים בבעלי חיים ואני משתדלת להקפיד על כך בעיקר במוצרי שיער ובנוסף ההרגשה לאחר השימוש בתכשירי השיער טובה מאוד.
למי מאיתנו לא חשוב איך יראה השיער שלה?? ויש אומרות אפילו שביום שהשיער מסתדר טוב כל היום נראה טוב. לי יש ימים כאלו וימים כאלו , לפעמים השיער נפוח ולפעמים פחות, לפעמים התלתלים ממש מעצבנים ולפעמים פחות...
בסדרה החדשה תכשירים לכל מיני סוגי שיער : רגיל, יבש, מתולתל ,צבוע ושמפו+מרכך באחד, לכל אחד ריח משלו .

הבקבוקים מגיעים ב2 גדלים:
400 מ"ל ב16.99 שח
700 מ"ל 24.99 שח

בנוסף לפני כמספר ימים קניתי בסופר פארם את תחליב הרחצה של הסדרה  שהומלץ לי מאוד, ניסיתי ואכן הוא מלא בלחות ולא מייבש את העור זאת ללא ספק.
את הניחוח שלו פחות אהבתי אך אני מקווה שבעתיד אמצא אותו במגוון ניחוחות וזה יכול יהיה להיות מושלם

ובינתיים תתחילו לחפוף !





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה