יום שבת, 16 בפברואר 2013

כל מנה בצבע ! טרום וולנטיינס במלון רוטשילד

יום לפני וולנטיינס החלטנו אני ובעלי לחגוג את החגיגה הפרטית שלנו בארוחת ערב יש לומר מעולה במסעדה שבמלון רוטשילד שברחוב רוטשילד 96. אותו מבנה עם שלושת הפסלים המציצים מאחת המרפסות. הגענו רעבים ובחרנו מספר מנות מן התפריט אשר קרצו לנו מאוד. ההגשה היתה נפלאה, השירות מליון דולר והטעם מדוייק להפליא !
עיצוב פנים המלון כל כך יפה עד כדיי כך שההרגשה היא של קפיצה קטנה לפריז. ישבנו והתמוגגנו. התפריט עשוי הייטב גודל המנה לא גדול והמחיר בהתאם (לא יקר בכלל) לקחנו מספר מנות ועשינו לעצמינו מעיין ארוחת טעימות שכזו, איכותית ומשביעה.

אז איך התפנקנו?
התחלנו בכוס יין לבן חצי יבש כי זה סוג היין שאני הכי אוהבת, ובסלסלת לחמים חמים וחמאה צהובה נימוחה ....



להלן המנות המופלאות !

סלט שורשים,גבינה כחולה , ויניגרט רייחן (שילוב מנצח לסלט רענן)

ארטישוק חלוט ,באניה קאודה (מאוהבת בארטישוקים והרוטב מיוחד מאוד בטעמו)

שרימפס קרם ירוקים חם (מנת השרימפס הטעימה שאכלתי בחיי)

חציל אפוי,טחינה גולמית, יוגורט, שום קונפי ועגבניות פיקטני (לא, אין דברים כאלו ואני לא חסידה של חצילים)

ולסיום משהו מתוק , בכל זאת זה וולנטיינס, הבחירה היתה קשה לבסוף הלכנו על עוגת גבינה אפויה בצורת לב ברוטב תותים ושבבי פיסטוק פזורים.

בעודי כותבת שורות אלו אני מפנטזת על הפעם הבאה במלון שכנראה תהיה בקרוב מאוד כי עוד לא הספקתי לטעום הכל ואני לא בן אדם שעושה חצי עבודה . זאת לא הפעם הראשונה שלי שם חייבת להתוודא כבר דגמתי את ארוחת הבוקר פעמיים במספר והיא למביניי עניין בלבד (אוהבי ארומה יתבאסו ) ! אבל מי שקצת מעריך איכות ,שירות וסטייל זה לגמריי המקום בשבילו 

מילה לשפית: יהל, את מופלאה !

ועכשיו לתמונות האוירה :





מבטיחה לכם שלא תתאכזבו !. עכשיו עשיתי את עצמי רעבה, הולכת לאכול משהו , אבל הפעם בבית !

בתאבון 

תגובה 1:

  1. את לא נורמלית! הרגת אותי. מזמינה מקומות עכשיו. אגב, כבר אמרתי לך שאת צריכה להתעסק עם אוכל, מציענה לך לפתוח גם בלוג אוכל , יהיה היסטרי :)

    השבמחק