יום שני, 18 בפברואר 2013

סתם כי בא לי לפנק - הגרלה לקראת פורים

הזוכה בהגרלה


berrynica@gmail.com
מזל טוב!!


חדר ארונות רוצה לפנק אתכם לקראת פורים ב2 מוצרים חדשים לבחירתכן, המוצרים להגרלה הם:

שימו לב : יש לבצע את כל 4 השלבים המפורטים מטה על מנת להיכנס להגרלה

1.צללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03
2.לק נצנצים זהב בגודל מלא של O.P.I מהסדרה SKYFALL 007
3.לק מחליף צבע בגוון OIL SLICK (כחלחל,ירוק,זהב, בקיצור משנה צבעים לפי האור)
4.פריימר של לוריאל מהסדרה LUMI MAGIQUE
5.BB CREAM של קרליין מסדרת PERFECT CARE בגוון MEDIUM (מוצר שהושק לפני כשבוע, בסדרה 2 גוונים לייט ומדיום. אני מגרילה את המדיום בלבד)

כל המוצרים חדשים באריזה מקורית !

יש לבחור מהנ"ל , 2 מוצרים בלבד 

כל מה שצריך לעשות זה את השלבים הבאים:

1. הכנסו לעמוד של חדר ארונות בפייסבוק וליחצו LIKE
לחצו פה על מנת להגיע לדף הפייסבוק שלי

2. אם אתן עדיין לא מנויות זה הזמן לעשות זאת : יש להירשם על ידי לחיצה על "הצטרף לאתר זה" בתחתית עמוד   הבלוג  (מקש בצבע כחול) ולמלא פרטים.

3. עשו SHARE לפרסום ההגרלה בדף שלכן

4. השאירו לי תגובה לפוסט ובו ציינו 2 מוצרים לבחירתכן+שם ומשפחה+כתובת מייל

הזוכה תקבל הודעה במייל על זכייתה!
ביום שלישי הבא 26.2.13
בנות שימו לב:
על מנת להיכנס להגרלה יש לבצע את 4 השלבים !!

בהצלחה!!

תמונות המוצרים




צללית אפורה מהסדדרה הזו





24 תגובות:

  1. רשומה מזמן כעוקבת ומזמן עשיתי לייק בפייס, כמובן ששותף. שני המוצרים שהייתי שמחה לזכות זה ה-BB של קרליין והלק של OPI, בהצלחה לכולן :) אויי שכחתי, ה-BB בגוון הבהיר,

    שם אל, כתובת מייל: abcdefgh220@walla.com

    השבמחק
  2. היי . הגוון מדיום הוא המוגרל ולא ה"לייט". סורי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי, אז אחליף את ה-BB בפריימר של לוריאל, כי גוון מדיום בהחלט לא יתאים לי כלל, :)

      מחק
  3. איזו הגרלה מגניבה! אשמח לקבל את הלומי מאגי'ק ואת הצללית האפורה. שמי קרולין סרנו והמייל שלי krolins@walla.co.il. כל השלבים האחרים בוצעו :). בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  4. איזו הגרלה כייפית הייתי שמחה לקבל את הצללית האפורה ואת ה-BB :-)
    כמובן ביצעתי את כל השלבים. שמי לוי מורן moran_zeevi@hotmail.com

    השבמחק
  5. הגרלה חמודה ביותר!
    אשמח לקבל את הלק של סיאטה והOPI :)
    ביצעתי את כל השלבים כמובן..
    ספיר עברי sapir_i@walla.com

    השבמחק
  6. וואי וואי איזה הגרלה כייפית!!!!

    אז ממש הייתי רוצה לזכות בלק של המחליף צבעים.
    וממש קשה להחליט רק בין 2:)
    ואת הbb שמסתבר שהתמכרתי:)
    maialuber@walla.co.il

    עוקבת גם במייל וגם דרך הדף הפייסבוק.
    בהצלחה לכולן וחג שמייח

    השבמחק
  7. מגניב!! אשמח ל-BB ולפריימר לפנים:)
    ליטל Litaluri@gmail.com
    :)

    השבמחק
  8. הגרלה מגניבה :)
    אשמח לקבל את הלק מחליף הצבעים ואת הפריימר של לוריאל.
    אירה פוליאק irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  9. היי, שיתפתי, לייק, ועוקבת..:P
    ועכשיו לתגובה... - אני אשמח לקבל את הלק מחליף הצבעים ואת הצללית האפורה..
    תודה רבה!!
    ריקי

    השבמחק
  10. הי אחלה הגרלה
    אני רוצה את הפרימייר ואת הקרם של קרליין
    מיכל מרדר michlmrd@gmail.com

    השבמחק
  11. הי איזו הגרלה שווה! מזמן עוקבת שלך :)
    אשמח לקבל את ה-BB של קרליין (מקווה שלא כהה מדיי כי אני בהירה, ואם כהה אז צללית אפורה) ולק מנצנץ זהב של OPI.
    טלי חבשוש taz_659@yahoo.com

    השבמחק
  12. אוהבת ועוקבת
    ביצעתי את השלבים
    אותי מעניינים הלק של אופי (זהב) והלומי של לוריאל
    שנטי גדרון shantihg@gmail.com

    השבמחק
  13. הגרלה חמודה ביותר!
    הייתי שמחה לקבל את הלקים של OPI ן-CIATE.
    מאי שרון maiush.sy@gmail.com

    השבמחק
  14. הגרלה מגניבה!
    אשמח ל-2 הלקים. בהצלחה לכולן!
    רוית שוהם Ravit Shoham
    ravit-bs@hotmail.com

    השבמחק
  15. אוהבת ! הגרלה סופר מגניבה!
    אשמח מאוד מאוד לשני הלקים המעולים הנ"ל!
    לריסה אקופוב
    lorrka.a@gmail.com

    השבמחק
  16. איזה כיף! הגרלה מעולה!
    הייתי שמחה לזכות בלק של OPI ובלומי מג'יק של לוראל.
    אם אעלה בגורל אני מעדיפה למסור מייל בפרטי :) תודה

    השבמחק
  17. שלום שמי ענבל אליהב אשמח לזכות בלק נצנצים זהב ובצללית קרם אפורה. המייך שאיתו אני עוקבת אחר הבלוג הוא inbalelihav@gmail.com
    אך המייל בו אני משתמשת הוא inbalelihav@walla.com
    עשיתי את כל השלבים. בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  18. הייתי שמחה מאוד לנסות את הפריימר של לוריאל ואת הביבי של קרליין , שני מוצרים ששמעתי עליהם תשבוחות :) תודה !! המייל : que.bub בג'ימייל דוט קום , את השם אשלח בפרטי אם במקרה אעלה בגורל :) קוביה

    השבמחק
  19. פורים שמח!!! ביצעתי את כל השלבים (ונעים להכיר)... מעוניינת הלק מחליף הצבעים אות את הפריימר של לוריאל
    תודה,
    ענת אל-דר
    anatcharka@gmail.com

    השבמחק
  20. היי! הייתי שמחה לנסות לזכות בפריימר ובצללית קרם!
    ביצעתי את כל השלבים :)
    אליענה אטינגן
    eliyna_etingen@walla.com
    עוקבת אחרייך באמצעות המייל: elylevetingen@gmail.com

    השבמחק
  21. היי, רעיון מגניב ברמות !
    שמי הוא ניבה דיקמן nivadikman@gmail.com
    אשמח להגריל אחד מהלקים
    שאפו אמיתי על היוזמה

    השבמחק
  22. היי יקירה
    אני חדשה אבל אני עוד אשאר...:)
    אני מעוניינת בשני הלקים - הסיאטה והOPI
    ורוניקה בירמן
    berrynica@gmail.com

    השבמחק
  23. דברים שווים :) עשיתי הכל כמובן, אשמח לקבל את הלק בצבע זהב של OPI, והפריימר של לוריאל.
    אלינה בלוקון, ali.belokon@gmail.com

    תודה! יום טוב לנו :)

    השבמחק