יום חמישי, 21 בפברואר 2013

Must have GOLBARY

אם לומר את האמת הפעם הראשונה שנכנסתי לרשת GOLBARY הייתה ממש מזמן שעוד גרתי בפתח תקווה , נכנסתי ויצאתי מיד ששמתי לב שאני את שלי לא אמצא שם, משום מה הכל היה נראה לי שונה מטעמי האישי, מבוגר וקלאסי מידיי. מאז אותה הפעם לא שבתי להיכנס שוב לחנויות הרשת. אין ספק שעם השנים הרשת הזו עברה מהפך גדול לטובה . בשבוע שעבר הוזמנתי לתצוגת האופנה של אביב קיץ 2013 והחלטתי לתת הזדמנות נוספת. מעבר לעבודה שנהניתי לפגוש בלוגריות  ולאכול ארוחת בוקר באולם האירועים EAST הופתעתי לגלות מחדש את GOLBARY מעודכנת, שיקית ומזמינה יותר מאיי פעם!

הקולקציה מתמקדת באותם פריטים שכל אישה חייבת בארון הפרטי שלה והעונה הבאה הפריטים הם:

שמלת ברך מחטבת
חליפה מחוייטת בצבע רגוע
שמלת ערב הורסת 
וחולצה

מי שעוקב אחריי יודע כבר שאני מאוד אוהבת שמלות ומעדיפה אותן על מכנסיים ולכן אביב וקיץ הן העונות שלי ומהבחינה הזו אני מסודרת. השמלות של GOLBARY מצטיינות בגזרות מחמיאות (גם למידה שלי) בבדים מגוונים ובצבעוניות מעניינת. מטשטשות מה שצריך ומבליטות מה שצריך והגימורים איכותיים מאוד.
חליפה זה משהו שעדיין אין לי בארון והיא השחקנית החדשה בעונה הקרובה. אם צריך אז צריך. כמובן שכל הפריטים משולבים בדיטלים מעניינים כגון פאייטים, חגורות ,ניטים אשר יוצרים מראה עשיר ושיקי עוד יותר.
גם הדפס הפרחים חוזר, הרשת והשיפון כל אלו דומיננטים מאוד בקולקציה שנראתה על מסלול התצוגה של GOLBARY.
לאחר התצוגה מצאתי את עצמי באחת בחנויות הרשת על מנת לבדוק מקרוב מה הפסדתי כל השנים האלו.

וזה רמז למה שהפסדתי...








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה