יום שבת, 11 במאי 2013

מתאבזרת בסובלנות

לונדון לונדון...איך בא לי להיות שם בדיוק עכשיו! אני זוכרת את המותג ACCESORIES מאותה תקופה שהייתי צעירה והייתי נוסעת לביקור חברת ילדות שחייה בלונדון כבר המון שנים, היא הייתה לוקחת אותי לשופינג במקומות הכי שווים בעיר נכנסתי לחנות שהייתה כמו ממלכה קסומה עבורי והתחלתי להעמיס בתכשיטים צבעוניים.





אתם יכולים לתאר לעצמכם איזו שמחה נחתה עליי ששמעתי שהמותג הגיע לארץ ומאז ועד היום אני נוהגת לפקוד את החנות בכל הזדמנות אפשרית על מנת להתעדכן בטרנדים והתחדש לי באביזרים חדשים.
הקולקציה הנוכחית -אביב קיץ 2013 צבעוניות כמו תמיד , המון צבעי גלידה,סוכריות,טורקיז, שמנת, שילובים של ניטים ומתכות בקיצור חגיגה לכל פשניסטה שאוהבת לשדרג הופעה בפריט שיקי ומגניב.
הפרזנטורית הנוכחית קייט אפטון הבריטית היא אישה אמיתית שמייצגת מידות סבירות ולא אנורקטיות - אהבתי !!




מעבר לתכשיטים אפשר לצוד בחנות גם תיקים, בגדי ים, כובעים, אביזרי שיער, צעיפים וכו'.




איזה כייף שיש ACCESORIES בארץ !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה