יום שבת, 25 במאי 2013

כחולים ומרעננים

נעלמתי קצת בזמן האחרון ואני חייבת להחזיר את עצמי במהרה לתלם...הסופ"ש האחרון היה חם במיוחד במהלך היום והרגשתי שהקיץ הזה התחיל מהר מידיי (עדיין מאי כן....) המייקאפ כבר לא מחזיק כמו לפני חודש ואם להיות מאוד כנה לא ממש בא לי לשים על עצמי מייקאפ שממש חם בחוץ כי אני מרגישה שאחרי כמה שעות אני חייבת להתחיל לספוח את כל מה שהצטבר לי על הפנים. 
חברה טובה ולא בלוגרית חשפה בפניי מוצר שלא הכרתי והוא הפך להיות החבר הטוב שלי בזמן האחרון ומן הסתם יישרת אותי טוב מאוד גם כשהחום יתגבר... המוצר הוא מוצר של LIFE והוא נקרא OIL CONTROL מגבונים לספיגה מיידית של שומן וברק מעור הפנים. המוצר הזה מציל אותי מאחר ועור הפנים שלי נוטה מאוד לשומניות המגבונים מצילים אותי וסופחים בדיוק במידה הנכונה בלי לפגוע במייקאפ או בלחות הטבעית של העור, אחלה מוצר שבעולם הדבר היחידי שהייתי משנה בו או שאולי אלו 2 דברים זה גודל המגבון והצבע שלו , הייתי שמחה אם הוא היה שקוף או לבן וגדול יותר על מנת שיכסה טווח רחב יותר של הפנים. אני קניתי אותו במבצע של 1+1 ושילמתי 23 שקלים.

מוצר נוסף ונאהב הוא סבון הפנים של סבוקלם לעור רגיש. יש לי עור פנים רגיש מאוד ואני סובלת מאדמומיות לעיתים קרובות, אני משתמשת באופן קבוע בסבון פנים ערב ובוקר ואוהבת לשנות ולגוון מידיי פעם למרות שיש לי כמה מועדפים.
קבלתי לסקירה את הסבון של סבוקלם ושמחתי שהוא מיועד לעור רגיש. הסבון הזה מריח נפלא ,מוריד את האיפור בצורה טובה ולא פחות חשוב הוא משאיר את הפנים לחות ולא מייבש אותם. הסבון מיועד לעור פנים מגורה ואדמומי ואכן הוא מעוד עדין ונעים,לא מכיל פארבנים או SLS .
מחיר 70 שקלים לפני הנחות שמתבצעות מפעם לפעם ברשתות
מומלץ ביותר בקיץ הישראלי 


תגובה 1:

  1. למאק ושיסיידו יש דפים כאלה - המחיר ממש לא דומה :)

    אתמול והיום השתמשתי בסבוקלם - בהחלט מוצלח

    השבמחק