יום רביעי, 26 ביוני 2013

הנבחרת של 2013

מוצר שנה הוא אירוע הנערך פעם בשנה ובו בוחרים הצרכנים את המוצרים המובילים שלהם .בנבחרת השנה מצאתי מספר מוצרים ששמחתי לגלות כי זכו מאחר ואצלי הם קבלו ציון גבוהה כבר מזמן!
הצ'אבי סטיק של קליניק הוא מוצר שקניתי עוד בשהותי בחו"ל, מציל אותי המון פעמים במהלך היום מאחר והוא אצלי בתוך תיק האיפור והתחושה שלו על השפתיים כל כך נעימה וקרמית. בחרתי בצבע טבעי שאוכל להשתמש בו ביום יום ואכן מראה השפתיים נראה רענן, טבעי ולא פחות חשוב השפתון הזה מאוד נוח לשימוש הוא נמרח כמו מעיין עפרון עבה ומדויק מוצר חובה של קליניק



מייבש לק של חברת לייף הוא גם מוצר מדליק בעיניי. אני משתמשת באופן קבוע במסיר הלק עם הספוגית שלהם והוא מוצלח ביותר, כמו כן מייבש הלק עושה גם הוא את העבודה בייחוד שאני ממהרת וחייבת לייבש אותו במהרה. עד היום לא השתמשתי אף פעם במוצר ספריי מן הסוג הזה אלא רק בלקים מייבשים, חייבת לציין שיש משהו יותר נוח בשימוש בספרי שרק מתיזים על הצפורניים ויוצאים לדרך





מייקאפ COLORSTAY של חברת REVLON לא יקר בכלל ובהחלט עושה את העבודה. על מוצר זה קבלתי המלצות בעבר אך אף פעם לא יצא לי להשתמש בו עד שקבלתי אותו בערב מוצר השנה. לדעתי הכיסוי שלו טוב מאוד וניתן לבנות אותו בהדרגתיות. הוא בהחלט מייקאפ שנותן ערך טוב לכסף והוא יחסים גם מאוד עמיד. כמובן מגיע במגוון גוונים ומרגיש קרמי על הפנים בשגרת האיפור שלי אני נוהגת לשלב מוצרים של חברות יוקרה עם מוצרים של חברות פופולריות ואני בטוחה שאני ארכוש את המוצר הזה גם בעתיד בגלל האטרקטיביות שלו בעיניי

BB של חברת סבוקלם. בזמן האחרון הBB הפך להיות מוצר חובה לכל חברה שמכבדת עצמה, כבעלת עור רגיש אני חברה טובה מאוד של חברת סבוקלם שהריי היא נותנת מענה מצויין לעור רגיש כמו שלי. אני משתמשת בסבון פנים שלהם ועכשיו התחלתי להשתמש גם במוצר הBB . כידוע המוצר הזה נותן מענה משולש : מייקאפ קליל, לחות והגנה מהשמש. מוצר מעולה לאותם פעמים שבא לך להיות מאופרת אבל בקלילות רבה ובעיקר בשעות השמש והיום כי לא תמיד מתחשק להניח מייקאפ עם כיסוי גבוהה. מה שהכי חשוב לי במוצר כזה הוא מידת הדביקות שלו על הפנים לאחר הנחה, גם פה סבוקלם עשו עבודה טובה , הBB נספג היטב ולא נותן מראה שומני ומבריק




מה הוא מוצר השנה שלך??
אשמח לשמוע !!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה