יום חמישי, 27 ביוני 2013

כל 4.87 שניות

קליניק , המותג המוכר והאהוב, הראשון שהתנסיתי בו כרק התחלתי להבין מה זה טיפוח ואיפור, אצלי בראש היה תמיד מותג שמשדר "נערות" אבל מסתבר שלא רק ! "הקרם הצהוב" כך קראתי לו ובשמו המקצועי הDDML נמכר במהלך שנת 2012 כל 4.87 שניות , נתון מדהים. 




הידעת...

 אם נמיר כל DDML  שנמכר בעשר השנים האחרונות בעולם, לסרט של ס"מ אחד, נוכל:

לחצות את גשר ברוקלין 41,550 פעמים
לרוץ לאורך החומה הסינית 8.57 פעמים
להעפיל למגדל SKY TREE בטוקיו 119,635 פעמים
להקיף את כדור הארץ 2.08 פעמים







אז למה הוא חוזר עכשיו?
הDDML קרם הלחות המנצח של חברת קליניק חוזר בגרסא חדשה לאחר 6.5 שנים של פיתוח ומחקר והוא מבטיח יותר מתמיד. אני מכירה בנות שלא מוכנות לוותר עליו בעד שום מותג או קרם אחר בעולם. נאמנות אליו באש ובמים לזה אני קוראת מוצר מנצח. השיפורים שבוצעו במוצר הם: שיפור של 50% בלחות לכל היום בלי טיפה מיותרת של שומן בנוסף שיפור של 54% במחסות הלחות של העור בתוך כ8 שבועות.

אז מה הם המרכיבים החדשים?

PHYTOFIX  הוא תערובת של זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון העוזרים לחזק את מחסום העור, מעניקים גמישות ויכולת להתנגד ללחצים סביבתיים כדי להשיג מראה עור רענן.

Hyaluronic Acid היתה בשימוש בדרמטולוגיה וברפואה לאורך שנים, יעילותה כמרכיב קושר-לחות הוכחה מחקרית. החומצה מיוצרת בגוף באופן טבעי ומסייעת לעור לשמר את הלחות.

 גליצרין הוא מדלל ידוע המושך לחות אל העור. נחשב כ"היגרוסקופי" (מושך לחות מהאוויר), הוא סופג מים מהאוויר ולכן תורם להגברת כוח הלחות של הקרם DDML החדש.

  Urea הוא מרכיב טבעי שהעור מייצר בתהליך  natural moisturizing factor (MNF). מרכיבי MNF מחקים תפקוד עור בריא.

הקרם הצהוב והמדהים הזה מומלץ בעיקר לבעלות עור רגיל ומעורב וכמובן שעדיף לשלב אותו עם מוצרים נוספים של 3 השלבים של קליניק.

אז כמה עולה הקרם הזה?
125 מ"ל מוצע עכשיו במחיר השקה של 249 ש"ח במקום 332 ש"ח עד
סוף אוגוסט


מוצרים נוספים מעולים לא פחות:

הצ'אבי סטיק שמגיע במגוון צבעים וכמובן זכה גם ב מוצר השנה נמרח על השפתיים כמו חמאה ומרגיש ממש כמו שפתון לח האריזה שלו משגעת והוא הכי כייפי לזרוק בתוך תיק האיפור . אפשר להשלים עם גלוס תואם


 ואיך אפשר בלי מקדם הגנה  CITY BLOCK שהוא מוצר חובה כל השנה אבל בעיקר בקיץ, קבלתי אחד כזה לפני כמה שנים מחברה טובה והוא עושה את עבודה היטב. SPF 40 בהחלט מספק אותי כשאני הולכת לים לכמה שעות טובות



למה אתן מכורות? והאם כבר ניסיתן את הקרם הצהוב החדש והמנצח ???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה