יום חמישי, 11 ביולי 2013

לוריאל חושפת את הטרנד הבא....

OMBRES בשיער
בטח כבר נתקלתן בבחורות מתהלכות עם מראה שיער חצי צבוע או בעלות מראה של שיער "שרוף" בקצוות אז לא, הן לא הגיע הזמן לצבוע ולא הגיע הזמן להסתפר !!! המראה המדליק הזה הוא מכוון והוא ה-דבר באופנת השיער לעונה הבאה ..(אני בדרך לשם )
אז ללוק הזה קוראים OMBRES וניתן להגיע אליו באמצעות ערכה ביתית לצביעת שיער, כן כזו שקונים ברשתות הפארם. הערכה עצמה פשוטה לביצוע ויש בתוכה גם אפליקטור מיוחד להנחת הצבע בקצוות השיער. והמראה המתקבל הוא המראה הבא:

קיימות 4 ערכות שונות בהתאם לצבע השיער הבסיסי של כל אחת ואחת ולפי זה ניתן לבחור את הערכה המתאימה. מחיר הערכה 59.99 שקלים
הערכה שלי ממתינה שאקבל את האומץ לשינוי הטרנדי הבא , האמת ממש בא לי  !!

אפקט הפרפר בריסים
מסקרה חדשה לבית לוריאל אשר נותנת לריסים מראה של מניפה. לוריאל ידועה מאוד במסקרות המעולות שלה ואכן יש מספר לא מבוטל של מסקרות , כל אחת ומה שהיא אוהבת והמראה שהיא רוצה לעצמה.
המסקרה החדשה של לוריאל FALSE LASH WINGS מעניקה לעיין מראה חתולי ומודגש של ריסים ארוכים ומופרדים והמברשת בנויה במיוחד על מנת ליצור מראה של מניפה, ממש כמו ריסים מלאכותיים וארוכים.... אני אהבתי ! המחיר הוא 160 שקלים לפני הנחה


שפתון עמיד ללא תחושת יובש בשפתיים -INFALLIBLE
אני באופן אישי יותר בחורה של שפתונים ופחות של גלוסים. השפתון הזה נראה על פניו כמו גלוס אבל הוא ממש לא. הפגמנט שלו גבוהה מאוד ויש לו 2 צדדים, האחד הוא הצבע והשני מעניק את הלחות.
יש להניח את השפתון ולהמתין דקה ליבוש ולאחר מכן להניח את הלחות בצידו השני של השפתון. רעיון מושלם!
ניסיתי ואהבתי מאוד , שמתי אותו לאירוע על השפתיים ,אכלתי ללא הפסקה והוא נשאר שם ולא זז,מידי פעם הוספתי את הלחות כדיי לתת מראה מחודש וכדיי לקבל תחושה יותר נעימה על השפתיים. אחד השפתונים העמידים המוצלחים שידעו שפתיי. 16 גוונים כשהגוון החזק לתקופה הקרובה הוא ה-כתום. הכתום ואני חברים כבר ממזמן עכשיו אני רק מקבלת אישור עליו :). השפתונים האלו כרגע במחיר השקה של 61 שקלים.



שיהיה סופשבוע קריר ונעים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה