יום חמישי, 4 ביולי 2013

מוכנה לים !

פעם הבאה שאני בים אני הולכת לחנוך כמה וכמה דברים חדשים:


מימין: החתוליות החדשות שלי. משמאל: הביקיני רטרו החדש שלי
עוד דגמים שאהבתי

משקפי שמש חתוליים של חברת Carolina Lemke Berlinהמבחר היה גדול ושאלתי את עצמי איזה דגם עדיין אין לי . החלטתי ללכת על המראה החתולי השחור והקלאסי (חייבת לציין שגם הזוהרים פיתו אותי לא פחות ,אבל הייתה חייבת להתקבל החלטה). למי שלא מכיר את המותג כמה פרטים:

המעצבת של המשקפיים היא ברלינאית
הקולקציה צבעונית ומושפעת טרנדים
המחירים סבירים בהחלט ונעים בין 149.90 שקלים ל299.90 שקלים
רוב המשקפיים עשויות בעבודת יד ובחומר עמיד וגמיש מאוד
ההשראה לקולקציה האחרונה היא מתצוגות האופנה בערים המובילות בעולם

בגד ים של חברת LIA LONDOD
לקח לי המון זמן למצוא אותו ומדדתי המון, היו לי בעיות עם הגזרות ועם ההחלטה של שלם או ביקיני. ידעתי שאני רוצה משהו בסגנון רטרו וידעתי שאני מתחברת יותר לביקיני מאשר לשלם (שלם הוזמן במחיר של 70 שקלים דרך האינטרנט ואני מחכה לבואו). קבלתי מספר המלצות בנוגע לבגד ים ולבסוף החלטתי ללכת על ליה לונדון כי שם מצאתי גם את הדגם וגם את הגזרה אשר מחמיאה לי ביותר. לא זול אבל היה לי זיכוי של 300 שקלים שהחלטתי לנצל.
חלק עליון: 300 שקלים
חלק תחתון: 150 שקלים



מקדם הגנה ומשזף טבעי- פרוטקט אנד ברונז SPF30 של חברת ניוואה: הרעיון קנה אותי !! גם הגנה מהשמש וגם שיזוף בריא. נשמע לא אמיתי ? עובדה !
המוצר היחיד שעושה את שתי הפעולות הללו יחד איך?
נוסחא ייחודית המכילה תמצית צמחים המעודדת את היווצרות המלנין ובכך מסייעת למראה שזוף באופן טבעי וללא חמרי צבע או חומרים מלאכותיים. מובטח גם כי הקרם עצמו אינו שמנוני והוא קליל על העור.
מחר אני הולכת לבדוק את הנושא מקרוב !!
מחיר 100 שקלים ל200 מ"ל

ואחרון חביב- מגזין "את" עם מרינה מקסימיליאן קרני שרזתה 25 קילו על מנת לקבל השראה ואולי להרזות תוך כדיי קריאה (שיהיה לי בהצלחה )



התיק כבר ארוז , מחכה למחר על מנת לחנוך את החדשים שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה