יום שני, 12 באוגוסט 2013

העוגיות של סבתא של מיקי שמו

תחביב האפייה מקבל תאוצה עם הספר החדש של הקונדיטור מספר אחת בישראל  - מיקי שמו.
בשבת שעברה התלוננתי על שעמום שהוביל אותי לאפיה של שטרודל תפוחים שיצא ממש מוצלח ואני חושבת שהספר החדש של מיקי שמו "אוצר העוגיות של מיקי שמו"  יוביל לשבתות פחות משעממות  ולחגים  מתוקים להפליא!

את הספר החדש של מיקי הוא מקדיש לסבתו אשר מהווה השראה עבורו והעוגיות שלה מככבות בו ובגדול. היום מיקי שמו אופה את אותן עוגיות עם ילדיו ונזכר בזיכרונות העבר כשעמד במטבח עם סבתו. תתפלאו אבל מיקי הגיע בכלל מתחום אחר לגמרי ונטש קריירה צבאית לטובת חדוות האפייה.



דיפדוף קל בספר הזה גרם לי ולבעלי להזיל ריר , הוא סגר אותו , נאנח ואמר " טוב.... יש דברים שהשתיקה יפה להם " נראה לי שבקרוב עוגיות יהיו הקטע החדש שלי במטבח. חובה לכל אוהבי קונדיטוריה באשר הם ומתנה מדהימה לחג.

עלות הספר 138 שקלים ניתן לרכוש אותו בחנויות ספרים, ברשת "שמו קונדיטוריה" (יאללה מתי סניף במרכז ת"א??) ובאתר "על השולחן"

ועכשיו אפשר לאכול עם העיניים ! כמה תמונות מיצירות הפאר של מיקי:













תגובה 1:

  1. אוי הרגת אותי!
    איזה תמונות, ללקק את האצבעות.
    אני מאוד אוהבת לאפות (לבשל "קצת" פחות) ונראה לי שאני אאמץ את הרעיון שלך וארכוש לעצמי ספר כזה כמתנה לחג. כל המשפחה תהנה מהמתנה הזו :-)

    השבמחק