יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

ירוקים וכחולים הכי מרענן בקיץ

גוונים של כחול וירוק תמיד מזכירים לי את ריח של ים,רוגע, שמיים, ניקיון וניחוחות רעננים בדיוק כל מה שאני צריכה הקיץ הזה. והנה דוגמית מתוך הכחולים ירוקים שאני לא יכולה בלעדיהם הקיץ הזה.

1. שני גוונים מנצחים מהקולקציה הקיצית של ESSIE
האחד : rock the boat כחול צרפתי בהיר עדין ומנצנץ 
השני : neughty nautucal ירוק כחול מרין מנצנץ 
בסדרת קיץ זו קיימים 6 גוונים מרגיעים בהשראת המראות הלוהטים ביותר של הקיץ כגון: קורל, סגול, פוקסיה וירוק ליים

2. קרם רגליים מרענן ומלחח של "סבון של פעם"
צבע ירקרק, ניחוח מנטה עדין, מציל את היובש בכפות הרגליים שהגיע יחד עם החום הלוהט וההליכה בכפכפים

3. בושם בניחוח פראשי וקייצי CK SUMMER  (אני ובעלי משתמשים בו יחד) .תווים עיקריים של : מנטה,מלפפון,מי לוטוס והדרים. מושלם לשימוש יומיומי, לא כבד, חמצמץ והכי חשוב מרענן

4. נרתיק רטרו לכרטיסי ביקור (התקבל במתנה מחברה כך שאני לא         יודעת היכן נקנה)

עכשיו אפשר לקפוץ לברייכה או פשוט להישאר בבית במזגן ולעשות אמבטיה קרירה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה