יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

בעיקר ג'ינס אבל לא רק

שהייתי צעירה וחטובה הארון שלי היה מלא בג'ינסים. גזרה גבוהה, נמוכה ,פדלפון, קרעים, משופשף או שחור אין מה לעשות האופנה משתנה אבל הג'ינס נשאר שם תמיד. גם לערב וגם ליומיום המראה הוא נינוח ולא מתאמץ, סקסי או זרוק תלוי איך נבחר.

לי קופר יצאה בקולקציה חדשה לקראת סתיו חורף 2013-14, קולקציה שקצת הוציאה לי את העיניים וגרמה לי לרצות להתעטף בסריגים נעימים, וחולצות אריג ובעיקר גרמה לי לרצות להתחדש בג'ינס שמזמן לא העזתי לקנות. הגזרות נראו מחמיאות ומגוונות והבדים איכותיים למדיי. האוברול של גיל 15 חזר ובגדול ! וגם החולצות המשובצות . 

מבחינת הג'ינס -אצל הנשים נמצא בעיקר את גזרת הבויפריאנד שנכנסה לכבר לפני כמה עונות , קו מותן נמוך מראה מחוספס ואורבני. בנוסף קיימת גם גזרה בשם LOLA שהיא לוודאי גזרה מחמיאה ביותר כי יש בגי'נס סטרץ' כך שאפשר לגדול ולקטון איתו כמה שרוצים (עד גבול מסויים, אין צורך להגזים). כמובן שתמיד נמצא גם את הגזרות הקלאסיות יותר בעלות קו מותן אמצעי

כשמיששתי את הסריגים נשמתי לרווחה מאחר ואני ידועה בתור אחת שקשה לה מאוד עם בדים דוקרים וסנטטים ולכן קשה לי מאוד למצוא פריטים איכותיים במחירים נוחים. ללא ספק קולקצית החורף בארון שלי תהיה מורכבת  מכמה וכמה פרטים של LEE COOPER שילוב נכון בין איכות ומחיר .

המחירים לג'ינס לנשים נעים בין 130- 300 שקלים
ולשאר הפריטים מחירים נוחים גם כן שנעים בין 80-400 שקלים

הפריט האהוב עליי שמלת ג'ינס מגניבה בשילוב האקססורי הנכון 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה