יום שני, 26 באוגוסט 2013

פוסט טיפוחי למדיי

עדיין קיץ, עדיין חם ודביק, מוצאת את עצמי מתקלחת לפחות 3 פעמים ביום על מנת להרגיש קצת יותר רעננה. המזגן לא מפסיק לעבוד אפילו בלילה . אם אני מסתובבת בחוץ אני מוצאת את עצמי ממש עצבנית עד שנכנסת לחנות הקרובה או למקום הראשון הממוזג שנקרה בדרכי  ואז נרגעת . בזמן האחרון יצא לי להתנסות בכמה מוצרים שלא ניסיתי עד היום אז הנה אני משתפת אתכן ברשמים שלי 

ג'ל ניקוי של "פבוניה בוטניקה" phyto gel cleanser
  
ומי פנים ירקרקים של "קרליין"

ג'ל ניקוי הוא מוצר חובה בשגרת הטיפוח שלי בבוקר שאני קמה וגם לפני השינה אני נוהגת לנקות את הפנים משאריות הלכלוך שהצטברו ובנוסף גם משאריות האיפור בדרך הזו אני מסירה את האיפור בצורה הטובה ביותר. מה שאהבתי במוצר הזה הוא שהוא מותיר את העור שלי לח ולא מיובש לגמריי דבר שאני לא מוצאת בהמון ממוצרי הניקוי. פלוס נוסף הוא הריח העדין והנעים , יכולת ההקצפה, המוצר הוא מוצר טבעי כשאר המוצרים של החברה ומכיל מספר חומרים פעילים כגון: תמצית רוזמרין שאחראית על שיפור זרימת הדם,תמצית לימון, מרווה , תמצית אורן וכו'.

עיצוב הבקבוק לגמריי לרוחי, עיצוב מינימליסטי שמשדר ניקיון ורעננות. מצאתי כי הוא מתאים לי מאוד לעור הפנים במיוחד בקיץ שהעור יותר שומני ומבריק. מומלץ. (מחיר המוצר 198 שקלים, להשיג בחנויות טבע)

תכשיר נוסף שהוספתי לשיגרת נקיון הפנים הם מי הפנים הירקרקים האלו של חברת קרליין. אני לא נוהגת להשתמש במי פנים מתוך עצלנות ובדרך כלל מסתפקת רק בג'ל הניקוי אבל לאחרונה ושוב בשל הקיץ הרגשתי את הצורך להוסיף עוד מוצר ניקוי להשלמת התהליך ולניקוי עמוק יותר (עם חלב פנים אני עדיין לא מסתדרת ) . מי הפנים בעצם מנקים ביסודיות את עור הפנים ומגיעים אחרי ג'ל הניקוי, תפקידם להחזיר את האיזון החומצתי לעור הפנים ולהסיר את שאריות האיפור שעדיין נותרו על הפנים לפני הנחת קרם הלחות.  מי הפנים של "קרליין"  הם סדרה של 3 בקבוקים כל אחד מתאים לסוג עור אחר. הירוק מתאים לעור הפנים שלי "מעורב, שמן" , השתמשתי בצמר גפן על מנת להסיר את שאריות האיפור והלכלוך וההרגשה הייתה רעננה מאוד אני מקווה מאוד להתמיד בשגרה הזו של מי הפנים כי היא נותנת תחושה טובה 

(מחיר המוצר 79.99 שקלים , להשיג ברשתות הפארם)




לקים חדשים מבית LIFE

בתוך קופסת הלקים שלי מגוון רחב של מותגים וצבעים חלקם יקרים יותר וחלקם פחות . לק נמדד אצלי בכמה קריטריונים והנה הם לפניכן בכל מה שנוגע ללק של חברת LIFE מתוך הסדרה של הייבוש המהיר

נוחות המריחה : מריחה נוחה ביותר

חוזק הפיגמנט: חזק מאוד מספיקה אפילו שכבה אחת למי שלא בא לשים שתיים.
עמידות הצבע: עמיד מאוד לפחות לשבוע וחצי
צבעים: מגוון גדול (הסגול כחול הזה הוא אחד הצבעים החזקים)
מחיר : שווה ביותר - זול 25 שקלים
מהירות יבוש- מהר מאוד



קרם גוף ופנים מסדרת AVOJUICE של OPI

באופן כללי אני מאוד אוהבת קרמים בעלי מרקם קליל שנספגים במהירות ומותירים ריח רענן. חיפשתי המון זמן קרם בסגנון וזה ונכון להיות אחד מהמוצלחים עבורי זה הקרם הזה של OPI ומגיע במגוון ריחות פירותיים ופרחוניים. מאחר ורציתי את כל הריחות קניתי לי את האריזה המוקטנת שמכילה קצת מכל ריח כך שנמאס לי מריח אחד אני עוברת לאחר והכי חשוב הוא נספג מהר ומלחח את העור בצורה מעולה, עושה את העבודה טוב מאוד במיוחד בקיץ וגם לכפות הידיים, דבר כיפי נוסף הוא שאפשר לזרוק אחד בכל תיק בבית ככה שיהיה ליתר בטחון .
כמובן שניתן להשיג גם בבקבוקים גדולים יותר.
(120 שקלים ל6 בקבוקים ריחניים, להשיג ב"נייל סטודיו")



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה