יום שני, 16 בספטמבר 2013

מתחברת לצד האתני שבי

לאמא היו כל מיני אוצרות בארון אבל בזמן שעברה דירה היא תרמה המון מהם ולי תמיד היו זכורות החולצות הרקומות שלה, בעיקר בצבע לבן עם רקמה בצבע אדום כאלו שמתאים ללבוש ולרקוד הורה סביב המדורה.
בזמן האחרון אני רואה את הסגנון הזה יותר ויותר סביבי וחייבת לציין שהוא מאוד חביב בעייני. מה שחביב בעיניי עוד יותר זה שלרוב החולצות או השמלות עשויות מבדים נושמים פחות או יותר שאני יכולה עדיין לסבול , ראיתי אפילו כמה כאלו מכותנה ממש כמו השמלה הזו שאני לובשת ועם הנעליים הצהובות של שני בר אני מרגישה נינוחה ואפנתית.

אז הבד נושם (כי זה כותנה) ,הריקמה צבעונית, השרוול קצר ומתאים אולי גם לעונת המעבר בקיצור, זה הזמן להירשם לחוג ריקודיי עם .

מילה לאמא: "למה תרמת את החולצות הרקומות שלך , מישהי זרה מסתובבת עכשיו עם החולצות שלך וזו לא אני ! "








2 תגובות:

  1. השמלה מקסימה והטוטאל לוק עם הנעליים הצהובות מהמם!!
    את נראית נהדר בובה <3
    נשיקות וחג סוכות שמח!

    השבמחק
  2. טנקס מותק....כיף לקבל מחמאה ממך

    השבמחק