יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

הפוסט המנומר

הפוסט הזה מוקדש בין השאר למגי מנשואים פלוס ולג'וג'ו חלסטרה, גם אני נדבקתי לטרנד.

בעודי אוהבת חיות ובעלת 2 מנומרות בבית אין סיכוי שלא אחזיק לפחות מספר פריטים מנומרים אצלי בארון. ההדפס המנומר מתאים בעיקר לחודשי החורף לפי דעתי ומשתלב מעולה עם צבעים אחרים או עם ג'ינס. לפניכם מספר פריטי חובה  מנומרים ואהובים היישר מהמלתחה האישית שלי.
נעליי בית מנומרות של DEARFOAMS 
כמו בשנה שעברה גם השנה אני נאמנה למותג המעולה הזה, נוח ומחמם מאוד לעונת החורף , כי אני ממש סובלת מקור ! למי שלא מכיר המותג הוא מותג אמריקאי איכותי ביותר, הסוליות הן סוליות שמתאימות גם להליכה בבית וגם בחוץ , אני מכורה לפרוות הפנימיות שלהן , קיימים גם לגברים וגם לנשים  והעונה שמחתי להתחדש בנעל בית מנומרת ונעימה. (אפשר להשיג במגה ספורט ובהולמס פלייס )
לנעל הבית התווספה לה כרבולית מפנקת ומנומרת של חברת ארופלקס שמאז שהיא אצלי , בשעות הערב מול הטלויזיה היא הפכה לפריט חובה, קשה מאוד להתנתק ממנה אני מזהירה (ניתן להשיג בחנויות ארופלקס)



הפריט המנומר הבא הוא גם כן פריט חובה אצלי בארון - הטייץ.
בדרך כלל הוא שחור אבל בזמן האחרון הוספתי לי את הטייץ המנומר הזה מהקולקציה החדשה לחורף של חברת S.WEAR שלא מפסיק לשמש אותי בתוספת טוניקה זרוקה הוא פשוט מושלם. על האיכות של המותג אין מה להוסיף ואין גם למה להשוות. הפרט החדש והמעניין הוא שהחברה החליטה להוריד את המחירים לעונה הקרובה על מנת שהפריטים יהיו יותר זמינים לקהל הרחב . קולקציית המודפסים של המותג שבתה אותי לגמרי ומבחינתי אני יכולה להרכיב שם מלתחות שלמות כי סוגי הבדים שהם משתמשים בהם פשוט נעימים לי מאוד , S.WEAR היא כבר לא חנות לקנות בה רק בגדי ספורט כי אם מותג אופנתי שמושפע מטרנדים וחנות אופנה לכל דבר.




מחזיק המפתחות המנומר של "דניאלה להבי" בעל נוכחות גבוהה בתוך התיק ! כי מאיתנו נהנית לפשפש בתוך התיק שעות על מנת למצוא את הסלולרי או משהו אחר, אני ממש לא! ולכן אני אוהבת מחזיקי מפתחות גדולים וכמובן מנומרים..


ולסיום איך אפשר בלי שתי המנומרות המתוקות שלי שאני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדיהן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה