יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

מדריד- חלק א (השופינג)

המון זמן שלא יצא לי לעשות שופינג כמו שצריך ... כמו בכל שנה דאגתי להיות באיזה שהוא מקום בעולם (עדיף אירופה) בתקופה הסמוכה לחג המולד בכדיי לנשום קצת את האווירה,לקנות ולאכול כמו שצריך.אז נכון היה קר אבל היה שווה את זה. נתחיל מזה שמדריד היא גן עדן לחובבי קניות , מאוד קלה להתמצאות אבל חשוב לבוא מצויידים בזמן ובסבלנות כי כמו שאתן יודעות הZARA באירופה היא לא הZARA בתל אביב לא מבחינת ההיצע,לא מבחינת מחירים ,לא מבחינת גודל החנות (4 קומות) ולא מבחינת יופי החנות . ההרגשה היא שאת נכנסת להיכל אופנה מעוצב להפליא.
 התמקדתי בכמה חנויות כי היו לי רק 3 ימים מלאים ולא היה זמן יותר מידיי כי רציתי לעשות גם דברים אחרים חוץ משופינג (לאכול לדוגמא) ולבקר בארמון ובמוזיאון.

באיזה חנויות קניתי אופנה:

ZARA
C&A
PIMKIE
SFERA
LEFTIES (אווטלט של קבוצת ZARA למי שלא מכיר)

לבסוף הגעתי הביתה פרקתי והבנתי שקניתי טוב אבל לא מספיק!!!


נעליים מנומרות במחיר של 15 יורו בלבד ברשת האווטלט LEFTIES


אני מדגמנת סריג של PIMKIE  שעלה 19 יורו וחצאית של LEFTIES שעלתה לי 5 יורו

הקניה הכי משתלמת מעיל עם ריפוד מתפרק מבפנים של ZARA במחיר של 29 יורו
ומה לגביי קוסמטיקה

כמובן שעל ZARA HOME לא יכולתי לוותר רכשתי מפיץ ריח ביתי וקרם גוף בעליי אותו הריח - יסמין. שניי המוצרים מעולים, מפיץ הריח מפיץ ריח מעולה של יסמין בכל הבית אפילו כשהחלונות פתוחים והבית מאוורר, והקרם הגוף נספג במהירות ומשאיר את אותו ריח מעולה היתי יכולה לקנות את כל החנות אבל החזקתי את עצמי.

לאחר מכן נכנסתי לKIKO איך אפשר שלא ,זה היה ליד המלון ! גן עדן לחובבות איפור וקוסמטיקה בכלל, שם היתי צנועה וקניתי רק כמה מוצרים שלא היה לי ורציתי לנסות והם: מברשת קבוקי לפודרה נעימה ביותר שעלתה לי 11 יורו. פריימר בעל גוון ירוק לטשטוש אדמומיות שלדעתי לא עוזר בכלל ולא מטשטש כלום (טוב ניסיתי..), וצללית טוש נמרחת למראה מעושן שעדין לא הצלחתי לעשות שיצא לי כמו בתמונה אבל המוצר נחמד ויש לו 2 צדדים , צד אחד של צבע וצד שני של אפליקטור שעוזר לבצע את הטשטוש למראה מעושן. עד נרכשו פינצטה והפצירה הטובה ביוצר שיצא לי להשתמש בה והיא עשויה מזכוכית או מחומר שאני לא יודעת איך לקרוא לו אבל אפשר לשטוף אותה במיים על מנת לנקות אותה שזה כבר שוס. 
הלק שבתמונה הוא לק שחור מתפוצץ שמניחים מעל לק בסיס אחר והוא נקנה ברשת דרגסטור בעלות של 5 יורו





לאחר מכן נכנסתי לחנות מדליקה בשם YVES ROCHER והייתי מופתעת מהמחירים הזולים של המוצרים. היה אפשר למצוא שם המון דברים בתחום הטואלטיקה וגם הקוסמטיקה אבל שם התמקדתי בקולקציה שהוציאו במיוחד לחג המולד בשלושה ריחות שונים שכולם משולבים עם קקאו. (פירות יער וקקאו,תפוז וקקאו ופיסטוק וקקאו)  בדרך כלל אני לא בקטע של ריחות של שוקולד בתוך הסבון רחצה שלי אבל פה הפיסטוק קנה אותי כי הוא באמת ריח מיוחד ולכן רכשתי את סבון הרחצה קרם הגוף וקרם הידיים כל אחד במחיר של 4 יורו . סבון הרחצה אהוב עליי מאוד אבל הקרמים פחות כי הם פחות נספגים. אבל בכל מקרה היה נחמד לגלות את החנות הידידותית הזו גם לפעמים הבאות שלי באירופה






2 תגובות: