יום רביעי, 12 בפברואר 2014

ירין שחף- המאפר/אמן שקנה אותי

את לימודי מקצועות האיפור כבר סיימתי מזמן, אולי לפני כ10 שנים. וככל שעובר הזמן אני מבינה יותר ויותר כי בית הספר אותו בחרתי לא בהכרח היה אחת ההחלטות הטובות שעשיתי בחיי. פגישה עם ירין שחף בבית הספר שלו שברחוב מנדלי מוס בתל אביב חיזקה את דעתי אף יותר. 
מעבר לכך שהבן אדם מוכשר בטירוף ועל זה אין ויכוח, אהבתי את ה"אני מאמין" שלו שאומר שמוצרי האיפור בו את משתמשת לא חייבים להיות בהכרח של חברות יוקרתיות וגם לא בהכרח ממותגות בשמו הוא. מה שכן חשוב שכלי העבודה יהיו איכותיים מאוד ז"א המברשות. לירין קולקציית מברשות מסוגים שונים, כלי עבודה ליצירת מראה מושלם, 30 מכחולים בטווח מחירים של 33-199 שקלים. הייתי מחזירה את עצמי איזה 10 שנים אחורה כדיי לבחור מחדש איפה לשים את הכסף שלי כשאני לומדת מקצוע שכל כך קרוב לליבי.

המפגש החל בשעות הערב כירין חשף בפנינו (אני עוד מספר בלוגרים ומאפרים) את קטלוג התחזיות והטרנדים המשקף מגמות סטייל בולטות של איפור וסטיילינג לשנים הבאות וכך בפוסט הזה תוכלו לראות מה עומד להיות הדבר החם הבא בעולמות האלו. לדברי ירין ויש הגיון בדבר, תחזית אינה נבנית בהחלטה של רגע אלא מושפעת מחיי היומיום בתחומים שונים בעולם. מצבים כלכליים,פוליטים,סרטי קולנוע והרחוב.


והלן כמה מן הטרנדים האהובים עליי:


URBAN TRIBES

נובע מערבוב ומיזוג תרבויות ,פערים בין עוני לעושר, סממנים שיבטיים עיניים מודגשות לצד שפתיים בגוון ניוד



HYPER CHINA

השפעות רבות מן המזרח הרחוק, צבעים חזקים וקונטרסטים סטייל להקת ABBA . עיניים ושפתים עמוסות באור וברק ופנים חיוורות כבסיס. מראה מרתק, ושובה בגוונים של בדים אסיאתיים מסורתיים





PRO ACTIV

 לוק של הרגע יצאתי מהסאונה, מושפע מעולמות הספורט 



BLACK MAGIC

מראה עמוק ומכושף, מושפע מעולם הערפדים, האיפור אפל וכהה על רקע בהיר. שיפתון שחור או כהה אחר ושיער במראה גלים מפוסלים




PRIME GEOMETRIC

קווים חדים,נוקשים וצורות גאומטריות ברורות. איילינר דו ממדי וחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה