יום חמישי, 6 בפברואר 2014

It is valentine's again

כמו ישראלים טובים אם קיימת הזדמנות לחגוג פעמים בשנה את חג האהבה אז למה לא...להלן מספר מתנות חביבות ומתוקות לכבוד היום ה"דביק" הזה.. ובכלל אולי כל יום הוא יום לאהבה אז למה לא?

המתוקים:

בושם חדש לזמרת קייטי פרי-KILLER QUEEN ריח מתקתק ובלתי מתפשר,בעל נוכחות גבוהה. יש בו קצת פירות יער,שזיף יסמין ועוד מרכיבים אשר יוצרים ניחוח חד פעמי ודומיננטי, מלכותי משהו. לגביי הבקבוק הוא נראה קצת כמו שרביט מלכותי ופקק של כתר. צבעים של ארגמן וזהב תמיד ישדרו יוקרה מלכותיות אלגנטיות וכוחניות. למעריצות שבנינו גם חתימה אישית של הזמרת על הבקבוק. אפשר להוסיף לאוסף בשמי זמרים/זמרות על המדף ולפתוח מצעד של ריחות מפורסמים. מומלץ לאוהבי ריחות מתקתקים ודומיננטים מתנה מתוקה ליום של אהבה. בין 200-249 שקלים תלוי בגודל הבקבוק

דאודורנט קרליין לנערות הגיע אליי בכמה ווריאציות: ספריי,סטיק וג'ל. אני חובבת ספריי מושבעת,קשה לי עם האחרים ולכן מגוון הדאודורנטים של מכיל בעיקר ספריי למיניהם.
כל הסוגים משלבים פורמולה ייחודית המועשרת בקמומיל ומותאמת לעורן העדין של ילדות ונערות, ללא אלומיניום, פראבנים ואלכוהול. המוצרים הינם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ולא נוסו על ידי בעלי חיים.
אהבתי את האריזה המשלבת לבבות בכל מיני צבעים והריח גם הוא מתקתק סוכרייתי כזה המתאים לנערות מאוהבות . אם את אמא , נראה לי שהבת שלך תשמח לאחד כזה לכבוד יום האהבה.



האהובים:

אין דבר מתאים יותר לחגוג את היום הזה מאשר עם מוצרים של חברה ישראלית מצליחה שקוראים לה "AHAVA". מארז LOVE CELEBRATION המתאים במיוחד כמתנה למישהי שאוהבים ומגיע בתוך תיק. חמאת גוף בריח לוטוס ערמונים בגודל מלא.קרם ידיים בגודל מלא והמוצר המועדף עליי בכל האריזה : פילינג הגוף המינרלי , גם הוא בגודל מלא!
מחיר המארז 150 שקלים. אם לא הייתי מקבלת אותו אולי אפילו הייתי קונה אותו



צאו לחגוג את האהבה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה