יום שלישי, 20 במאי 2014

קודם כל "את"

המסע אחר החזיה האולטימטיבית נמשך... בכל חנות מציעות לי המוכרות מידה אחרת ובהתחשב בכל ה"הפרעות" הנוספות שיש לי לגביי כל מה שנוגע לבדים, קניית חזייה היא חוויה לא הכי נעימה עבורי ולכן אני נוטה להיצמד לשתיים קבועות ורק לעיתים רחוקות אני מביאה את עצמי להתחדש בנושא זה.

לפני מספר ימים הגעתי לפרזנטציה אישית ונעימה בחנות "את" לבני נשים שברחוב דיזינגוף, חנות אשר זכורה לי עוד מילדותי בעיר פתח תקווה ואולי אפילו שם נקנתה החזיה הראשונה שלי (עדיין מנסה להיזכר)..
אז איך הכל התחיל שאלתי את בעלת החנות והיא החלה לספר לי את הסיפור המעניין שלה איך התחילה בכלל מתחום ההוראה ועשתה הסבה לתחום שונה לגמרי לאחר שבמשך שנה לפחות עבדה בחנות לבני נשים ללא תמורה רק על מנת להתנסות ולהבין את כל סודות ההלבשה התחתונה , איך תופרים, איך מתאימים חזייה לאישה וכו'. לאחר תקופה ארוכה של התמחות בחנות החליטה לפתוח חנות כזו בעצמה (כל זה קרה לפני כ34 שנים) ומאז אחת אחרי השניה הלכו לנפתחו להן עוד חנויות של "את" כיום 14 במספר.

בחנות ניתן למצוא מותגים בטווח רחב מאוד של מחירים ,לכן החנות הזו פונה לכל שכבות האוכלוסייה .בנוסף ניתן למצוא בחנות גם חזיות למידות גדולות וגם לנשים לאחר ניתוחי חזה ופרוטזות.
מעבר למבחר הגדול שמצאתי בחנות הבחנתי במקצועיות ובשירותיות שלא מוצאים בכל חנות חזיות ובמיוחד לא בארץ, הרגשתי שבאמת מצאתי את החנות שלי ואולי מעכשיו לקנות חזייה כבר לא יהיה פרוייקט כל כך מסובך ולא כייפי עבורי אלא להיפך, הרגשתי בידיים טובות ! ואפילו קבלתי כמה טיפים כללים מהמוכרות בחנות ..

אז לאחר שמדדתי מספר לא מבוטל של חזיות (סתם בגלל ההפרעה האישית שלי) מצאתי אותה ! זו שמשלבת את הנוחות והמראה האידיאלים.לבנה ,עשויה מבד נושם ומגיעה בתוך קופסא ורדרדה גדולה , ממש קופסת מתנה:) פפיון באמצע ועל הכתפיות- מושלמת .

כמובן שבנוסף לחזיות יכולתי להעמיס הביתה גם חלוקים, בגדי ים, תחתונים , פיג'מות וכיו"ב אבל השארתי לי טעם של עוד וסיבה טובה לחזור









 

תגובה 1: