יום שני, 2 ביוני 2014

ממתקים יוקרתיים והפעם DIOR

אני לא חובבת ממתקים במובן הבסיסי של המילה, ממתקים בשבילי הם מוצרי קוסמטיקה (יוקרתית בעיקר) ארוזים ומעוצבים בצורה אסטטית להפליא, כאלו שאפשר להניח על שידת האיפור ממש כמו תכשיטים צבעוניים וכאלו שקוראים לי להתנסות בהם כל יום מחדש.
הממתקים החדשים בשידת האיפור הפעם הם מוצרים חדשים של DIOR מה יש עוד להוסיף? מספיק מבט אחד על השיפתונים החדשים (לא, זה לא עוד שיפתון !)  ועל הלקים המפוארים , כדיי להתאהב.

אז במה מדובר?

שפתון היברידי חדש בשם ADDICT LIQUID STICK באמת אפשר להתמכר אליו, DIOR טוענים שזה לא עוד שפתון ובצדק. הוא יצור כלאיים בין שיפתון לגלוס ואני באופן אישי לא טיפוס של גלוסים, הם דביקים לי ומציקים לי ולכן תמיד השיפתונים ינצחו. הפורמולה של השיפתון הזה היא פורמולה מאוד ידידותית עבורי הוא לא מכביד על השפתיים, עמיד באופן יחסי , נמרח באופן אחיד ולא צובע לי את השיניים,הוא עשיר בלחוץ והפיגמנט מצויין. אני "חולת" אדומים ולכן גוון הPANDORE מושלם עבורי והוא גם הצבע הנמכר ביותר של הסדרה (לא מפליא ). אריזת השיפתון שמורה כפטנט שבו מנגנון ואקום מהפכני שלא מאפשר חדירת אויר שתהרוס את המוצר כך שתוכלי וסגור ולפתוח אותו כאוות נפשך. מחירו 178 שקלים

לק GEL EFFECT NAIL VERNIS אותו הלק בעל הפיגמנט והמברשת הנוחה רק בפורמולה מחודשת וטובה אף יותר (כן יש דבר כזה) המברשת הפכה ארוכה יותר גמישה ורחבה פשוט מושלמת. קולקצית הצבעים מגוונת ומדליקה תוכלו לראות אותה פה. מבחינת עמידות נמצאה עמיד של 4 ימים (2 שכבות +טופ) מחיר של 135 שקלים הלק שהתמונה גם הוא בעל הגוון הקלאסי PANDORE גוון מושלם.



אחרי שתצפו בסרטון הזה יתחשק לכן לקנות את כל סדרת הלקים!


ואם תצפו בסרטו הזה יתחשק לכן לקנות את כל סדרת השיפתונים !
ראו הוזהרתן






























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה