יום שני, 14 ביולי 2014

צבע אדום

מטרת הפוסט הזה היא להראות שצבע אדום יכול להיות גם דבר טוב:) עד לפני כמה זמן היתה לי סוג של רתיעה מהצבע הזה ובזמן האחרון אני מוצאת את עצמי יותר ויותר חוזרת אליו ואפילו מקבלת גם מחמאות שהוא מתאים לי. כך אני מוצאת את עצמי מכניסה לחדר הארונות שלי פריטים אדומים בזה אחר זה, שלא נדבר על כך שליפסטיק אדום הוא כמובן מאסט.

הפריט האדום האחרון שאספתי לעצמי הן משקפי השמש של חברת 
"Italia independent" מהחנות YOU AND EYE שברחוב שנקין תל אביב. משקפי השמש בעלות מסגרת קטיפה אדומה וניטים כסופים,כאלו שלא יכולים להשאיר אף אחד אדיש. הפעם חרגתי מן הקלאסי לטובת השונה והמיוחד, אך לא יכולתי להשאר אדישה לשאר הדגמים שהיו לא פחות מעניינים. בהחלט מותג מרתק

אז מי הם בכלל?
המותג הזה הוא מותג איטלקי אשר משתייך לבעלים של הרכבים- פרארי ואלפא רומאו (כבר נשמע מבטיח), המותג ניזון מאורח החיים האיטלקי מה שאומר שאין פשרה לא על איכות ולא על סגנון. למותג משקפי שמש וראיה עשויים מחומרים מיוחדים כמו מתכות שונות וקלות.

אתר המותג:
http://www.italiaindependent.com/

אתר החנות:
יו אנד איי

התאמתי לאוברול

כל האדומים שלי


ניסיתי גם כאלו


המשקפיים הנבחרות

יפה לי צבע אדום?






3 תגובות:

  1. המשקפיים יושבות עלייך פגז ;)
    ודווקא בימים האלה אני נוהגת להתהלך עם לק אדום!
    את יפיפיה! פוסט מקסים ♥

    השבמחק
  2. פוסט מקסים, כיף שיש גם קונוטציה אחרת ל"צבע אדום" :)

    השבמחק