יום שני, 22 בספטמבר 2014

מה שחשוב זה מה שבפנים

בין הראשונות בכיתה לקנות חזייה, אני זוכרת את עצמי הולכת לאחת מחנויות העיר פתח תקווה נרגשת אבל מכוונת מטרה, להשיג את החזייה הראשונה שלי. היא היתה פשוטה, בצבע גוף, בלי יותר מידיי תיפורים ופינפונים, בלי תחרה, פשוט חזייה.
מאז עברו הרבה מים בנהר וגם מידת החזיה גדלה עם השנים אבל אף פעם לא ידעתי בדיוק איזה מידה אני. הסוגיה הזו הפכה להיות מטרידה מתמיד בכל פעם שרציתי לרכוש לעצמי חזיה חדשה. בשנים האחרונות המודעות והמקצועיות בתחום רק הלכה וגברה , למרות שעדיין לא בכל מקום אפשר למצוא את המוכרות שידעו בדיוק מה להתאים לך ויקלעו בול למטרה בלי יותר מידי נסיונות ועניינים. שתי רשתות שינו את הדעה הקדומה שלי בנוגע לנושא רשת "את" לבני נשים ורשת "פמינה" .

שתיהן ותיקות וידועות ,שתיהן מקצועיות  ובעלות מבחר מרשים מאוד של חזיות , תחתונים והלבשה תחתונה בכלל. 

חברת "את"
פונה לנשים בכל הגילים ועם כל מיני סוגים של תקציבים מהזול ליקר. זוכרת אותה עוד מעיר ילדותי. מבחר רחב מאוד של מידות, בדים ובנוסף מבחר גם לנשים בעלות חזה גדול במיוחד ולאחר ניתוחי פרוטזה. שירות מעולה וללא רבב , בקיצור מומלץ. בין המותגים אפשר למצוא את VVS,MAREI MEILI וSCANDALE.
בארץ פזורות 14 חנויות הרשת אותן אפשר למצוא באתר של "את"

אתר "את" לבני נשים











חברת "פמינה"
רשת מקצועית להלבשה תחתונה , רשת ותיקה מאוד אשר החלה את דרכה כבר ב1960 ומייצרת חזיות גם בארץ וגם בחו"ל. בעלת 500 נקודות מכירה בארץ, 5 חנויות אווטלט בפריסה ארצית כשהחדשה שבהן תיפתח בפרימיום סנטר -חולון ושם אפשר למצוא חזיות במחירים לכל כיס ובעלות של עד 125 שקלים , סכום זעום לחזיה טובה.
מגוון רחב של חזיות , מגוון רחב של מידות- החל ממידה A ועד F הכל מתוקתק וסודר לפי מידה וצבע (ככה אני אוהבת) נכנסת לחנות ומייד מגיעה את הסטנד המיועד לי ומשם לצבע אותו אני מחפשת, אכן שוס! דגמים חדשים פוקדים את הרשת בכל עונה אבל ניתן למצוא גם פריטים מעונות קודמות.
את קולקצית התחתונים אפשר לקנות במבצע מדליק של 4 ב100 שקלים. מבחר דגמים וצבעים ניתן לראות באתר החברה.

אתר "פמינה"














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה