יום שלישי, 24 במרץ 2015

שניים לו , שניים לה

האף שלי נפתח בשל ריחות הפריחה מתחת לחלון שלי, זו העונה שבה אני מתחילה לנשום ברוגע. כבר פחות קר לי, מריח לי קצת יותר טוב ויש תחושה של התחלות חדשות באוויר. כמה השקות חדשות של בישום תקפו אותי לאחרונה (לא שהתנגדתי) ובהחלט שוות הזתה.

נתחיל ממנו:

MONT BLANC-EMBLEM INTENSE

אלגנטיות המשלבת קינמון חושני, אגוז מוסקט, וניחוח עצי. בושם מתובל מאוד, דומיננטי ובעל נוכחות גבוהה ועמידות גם כן. על פי דעתי מתאים לגברים אלגנטיים שרוצים לשדר חוזק, יוקרה, מעמד, אני חובבת גדולה של בשמי גברים בעליי ריח עצי ולכן הריח של הבושם הזה הוא אחד האהובים עליי.


תכולה:  100 מ"ל E.D.T

מחיר השקה: 323 ₪






·  DUNHILL -DESIRE BLACK

מותג האופנה הבריטי דנהיל מגיע לראשונה לישראל ומביא עימו בשורה חדשה של יוקרה. דנהיל מוכר בעולם כסמל סטטוס של אופנה ואקססוריז עשויים לעילא ופונים ללקוחות אניני טעם. אלפרד דנהיל, מייסד החברה, בנה מותג מוקפד, עם ניחוח אריסטוקרטי בטוויסט עדכני, ששומר על רלוונטיות כבר יותר מ-100 שנה. 
הניחוח: מקסים ומפתה, תווים ראשוניים של תערובת תמציות הדרים מעודנות, ברגמוט ואשכולית, מעט פלפל שחור. תווי אמצע של שמני זעפרן וברוש עשירים המשרים ניחוח אלגנטי קלאסי, ורד טורקי, לבונה ערבית ופרסי ענבר המוסיפים עוצמה וחמימות. תווי בסיס של אמבר, מאסק ופאצ'ולי לחתימה סופית מפתה וסקסית לאורך כל היום.

תכולה:  100 מ"לE.D.T.

מחיר השקה: 199 ₪

נעבור אליה:

Marina De Bourbon- ROYAL MARINA RUBIS

מרינה דה בורבון יצרה ניחוח המשקף באופן מושלם את העושר והאוצרות השמורים ביותר של עולם הממלכה - עולם מלא בהרמוניה, טקסיות, יוקרה ואלגנטיות מהפנטת המאפיינת את ארמון המלוכה הצרפתי. נגיעות הבושם ייקחו אותך לעולמה המלכותי של דה בורבון, אל תוך אוצרות התכשיטים שלה והיישר אל המקום הסודי והשמור ביותר. הניחוח נפתח ברעננות פירותית של גוייבה, תפוז ולימון.  תווי האמצע פרחוניים ואלגנטיים; מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין. הניחוח חושף נשיות חזקה כאשר היא נעה במלכותיות ואילו בעקבותיה יש שובל של ניחוחות בושם מפתה ואלגנטי הנחתם בתווי אמבר עצים, מושק ואלגום. 


תכולה: 50 מל ניתן להשיג בסופר פארם בלבד 99 ₪
תכולה: 100 מ"ל להשיג ברשתות הפארם 149 ₪




RIHANA-ROGUE LOVE
לאוהבות המתוקים , הבושם הזה הוא בדיוק מה שאתן צריכות. בבסיס הבושם מצוי יופי טהור של מתיקות מתוחכמת של ווניל וענבר זהוב. נשיות מסתורית מתגלה בעוצמת תווים עציים עשירים שזורים באזכור ממכר של קרמל. ניחוחות של פירות נפלאים מגרים את החושים עם תווים הדרים רעננים ואפרסק עסיסי המשתלבים עם פיתוי של פירות יער. בדיוק כמו אהבה מרובת רבדים ומלאת תפניות ופיתולים, כך גם הלב של הבושם בנוי משכבות של פרחוניות עשירה ושופעת. בלתי נשלטים, כריחוף של דופק לב מאוהב, עלי הכותרת של יערה, יסמין וסחלב, במרקם זוהר וגוונים תוססים, מועצמים עם פיתוי של קוקוס שבלתי ניתן לעמוד בפניו.

מחיר לצרכן: 229  ₪ , לתכולת: 125 מ"ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה