יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

שבוע האופנה היום השני- רומנטיקה ופרפרים

את תצוגות האופנה אליהן הגעתי בשבוע האופנה בחרתי בקפידה מאחר ועד כמה שהימים האלו מעניינים מאוד הם גם מעייפים ומטישים בלוגרים ועיתונאים בתחום.

החלטתי להגיע לתצוגות של דורין פרנקפורט ושל גדי אלימלך ולא נותרו לי מילים כי אם לומר במילה אחת - שלמות !

דורין פרנקפורט אביב 2016:

דורין פרנקפורט בחרה להשתמש ברומנטיקה לשם השראה לקולקציה שהוצגה על המסלול. הצבעים היו צבעים קלאסיים . שחור, לבן , כסוף ותכלת עדין. ההשראה לקולקציה הגיעה משתי נשים שונות בשם "זלדה"
האחת זלדה שניאורסון, משוררת נועזת, רוחנית וחושנית. השניה זלדה פיצג'רלד סופרת נודעת שהיתה סמל זהר בעולם הג'אז.




מדובר בבגדי קיץ אלגנטיים בגזרות נוחות נעימות ונושמות או במילים אחרים בגדים שאפשר באמת ללבוש !
בבדים כגון: כותנה ופשתן, משי ואריגים דקים, קטיפה, ויסקוזה ופוליאסטר. ג'קטים ומכנסיים מחויטים נפגשים עם חולצות אריג מתנופפות.




בהחלט ראיתי את עצמי לובשת את רוב הקולקציה שהוצגה גם מבחינת גזרות וגם מבחינת צבעוניות, הגאונות היא בפשטות !

גדי אלימלך- פרפרים ושאר מרחפים
את התצוגה של גדי אהבתי מאוד באופן ברור היה ניתן לראות כי את ההשראה שלו קיבל מן בעלי החיים הרחפים כגון פרפרים, זבובים וכיו"ב ואיפה שיש בעלי חיים בשבילי יש לייק גדול ! אהבתי את מראות הקטיפה הרומנטית וגזרות השמלות המיוחדות , שילובי הבדים וההדפסים. בהחלט אפשר להיווכח שעבור גדי אלימלך העיצוב הוא סוג של אומנות , הפריטים שהוצגו הם פריטים משולבי עונות ולכן היה ניתן לראות בקולקציה גם פריטים לקיץ, לחורף ולעונות המעבר.




שמלות ערב מוקפדות עם דיטלים מיוחדים, וכנגד גופיות שיפון  דמויות פרפרים נשפכות מעל למכנס מחויט.
שמלת הגלימה עם אפליקציית זבוב המהממת הותירה אצלי רושם מיוחד במינו. אצל גדי אלימלך אפשר אם כן למצוא בקולקציה מענה שימושי גם לאווטפיט יומיומי וגם לצרכים של ערב נוצץ יותר.



ומה אני לבשתי?

מאחר והתצוגות המדוברות התקיימו בשעות הצהריים לא ראיתי לנכון לשים על עצמי שמלה מפוארת ונעלי עקב אותם אשמור לתצוגת של גדעון אוברזון היום בערב ! ולכן ג'קט חאקי ללא שרוולים של ברשקה היה אופציה מצוינת לזריקה מעל לשמלת ג'ינס קצרצרה וישנה של MANGO. את נעלי העקב החליפו סניקרס אדומות שנרכשו בוינה לפני כשנתיים בתוספת תיק מארונה הישן של אמא, משקפי שמש עם מסגרת קטיפה אדומה וניטים שמשדרגים כל הופעה ושרשרת פלסטיק מזהב שנרכשה במכירת יד שניה לפני מספר שנים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה