יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

טיפוחי סתיו חדשים

הגשמים לא מפסיקים לרדת ואני שואלת את עצמי איזה מן סתיו זה? למה שלא נהנה קצת ממזג אוויר נוח ושלכתי. אני מוצאת את עצמי המון בבית גם בגלל שאין לי עבודה כרגע וגם בגלל שמי יכול לצאת בכלל מהבית בגשם כזה?! לא אני. אז אם כבר בבית צריך לנצל את הזמן לפינוקי טיפוח. אז הנה כמה השקות חדשות ונחמדות לעונה הקרובה

טיפוח הפנים:

סופט קלינסר של "ד"ר עור"  – לכל סוגי העור - ג'ל ללא-סבון המתאים לניקוי יומיומי של הפנים לכל סוגי העור כולל עור רגיש.  Soft Cleanserמנקה בעדינות את עור הפנים ומסיר ביסודיות שאריות איפור ולכלוך, מבלי לגרות את העור. הג'ל מורכב מנוסחה השומרת על רמת הלחות הטבעית של האפידרמיס ומכילה תמצית שיבולת שועל להרגעת העור ולתחושת נינוחות. המוצר מעניק לעור תחושת רעננות וניקיון, משיב לו את גמישותו והעור נראה זוהר ובריא יותר. מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ₪  ל- 150 מ"ל

* שומש בעבר מרקם כייפי, ניחוח עדין ולא אגרסיבי, מנקה את הפנים ביסודיות ולא מותיר את העור יבש. אהבתי מאוד!




SeboCalm CC – Color Control
·  קרם CC - מעניק מגוון פעולות במוצר אחד: מטפח את העור, מעניק גוון אחיד, מסייע במניעת פיגמנטציה ומגן על עור הפנים מפני קרני השמש SPF30.
·  מרקם קליל עוטף את העור ברכות ומותיר תחושה רכה ונעימה לאורך זמן. הקרם מתאים לשימוש לכל סוגי העור ובמיוחד לבעלי עור שמן ומעורב. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. הגוונים: 3 גוונים להתאמה אישית מושלמת!
מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪ ל – 30 מ"ל


* לאחר שימוש עבר בBB של סבוקלם לא היה לי ספק כי המוצר הוא מוצר מנצח ופתרון אידיאלי למי שרוצה מראה טבעי ולא מכוסה מידיי ועם זאת להגן על הפנים מפני נזקי החוץ. מרקם נעים ולא דביק וכיסוי בינוני. לקיבוע הייתי ממליצה לפדר בפורדה מעל.


Revival 55+"קרליין"
קרם יום  רב תועלתי, עם מסנני קרינת UVA+UVB בדרגת ,SPF 30 מצטרף לסדרת הזהב  Revival+ של קרליין ומיועד לחיזוק, מיצוק והזנה אינטנסיביים של  עור בוגר. הקרם מעניק הגנה בשעות היום ומועשר בסידן, פפטידים וחמאת שיאה. נבדק היפואלרגנית ומתאים גם לעור רגיש. מתאים לנשים החל מגיל 50.
הקרם במרקם העשיר מעניק תחושה משיית בזמן המריחה. הקרם נמס אל תוך העור ומותיר אותו עדין ורך למגע, מוגן מפני קרינה ורווי לחות. מומלץ לשימוש כל בוקר מחדש ומשמש בסיס אידיאלי לאיפור.
מחיר: 139 ש"ח ל 50 מ"ל

* יועבר לאמא שלי להתנסות מאחר ואני עדיין לא בגיל אבל מתקרבת אליו.


טיפוח כף היד:

קולקציית לקים חדשה של "סבון של פעם"
במיוחד לכבוד העונה הקרה, SABON  משיקה קולקציית לקים חדשה הכוללת גוונים כהים ואטומים של שחור, כחול, חום וניוד. צבעים חמים ועמוקים אשר יעניקו מראה חושני ואינטימי בימי החורף הקודרים.
סדרת הלקים של SABON כוללת 11 גוונים אופנתיים אליהם מתווספים ששת הגוונים החדשים:
Brownies  חום בהיר, After Midnight שחור,  Cherry Berry  אדום,
 Fairy Tale ברונזה בהיר, Snow Flakes לבן, Urban Blue כחול עמוק.
מחיר לצרכן: 29 ₪ , לתכולת: 10 מ"ל

* צבעים מהממים ובקבוקון הורס המברשת מעט דקה לטעמי. שתי שכבות יספיקו עמידות טובה במידה ואת לא עקרת בית טובה מידי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה