יום שני, 23 בנובמבר 2015

לגור בתוך נעל בית

תסכימו איתי שמצרך מספר אחת כדיי לעבור את החורף בשלום הוא נעל בית טובה ואם אפשר גם שמיכת פליז מפנקת. אם תשאלו אותי עניין נעלי הבית לחורף הוא לא דבר של מה בכך. מבחינתי הן צריכות להיות הכי נעימות בעולם , הכי מפנקות בעולם, איכותיות, כביסות, שלא יגרדו שלא יעקצו ובמילים אחרות שאני ארצה ללכת לישון איתן ולא בלעדיהן!

מספר שנים אני מתנסה בנעליי הבית המופלאות של חברת DEARFOAMS הן כל כך נעימות ושאני רוצה פשוט לגור בתוכן.



 DEARFOAMS  הוא מותג נעלי הבית המעוצבות מארה"ב, בעצם האופנה נכנסת לתוך הבית שלנו ולא רק מחוצה לו.  בקולקציה הנוכחית מגוון נעלי בית המגיעות בוואריאציות שונות: נעלי בית בסגנון  מוקסינים, בסגנון סירה, חלקן גבוהות מעל הקרסול, וחלקן פתוחות מאחור. בפנים הן רכות, נעימות וצועקות "כירבול" עם תה חם ומבחוץ הן מגניבות וססגוניות.



העיצובים המרהיבים כוללים בדים נעימים ומפנקים: דמויי פרווה, סרוגים, תוספות כפתורים ורוכסנים המעטרים את נעל הבית וכן תיפורים ודוגמאות עם אלמנטים אינדיאניים.
הצבעים הבולטים בחורף הינם: בורדו, גווני אפור, גווני החום והבז', ורוד בייבי, סגול, לבן, שחור.




כל נעל בית של DEARFOAMS מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת של נוחות טוטאלית והתאמה אידיאלית לכף הרגל. נעלי הבית של החברה הן כביסות ולכן ממש לא יזיק להן אם תכבסו אותן מידיי פעם לרענון מחדש.

נעלי הבית בעלות סוליה המותאמת לבית ולהליכה גם מחוץ לו כמו טיול עם הכלב, קפיצה למכולת וכו', מודה שעוד לא ניסיתי אבל אני מאוד מתפתה ונראה לי שבקרוב גם זה יקרה, במיוחד שאני יודעת שאני יכולה להכניס אותן למכונת הכביסה ולהוציא אותן כמו חדשות.




מחירים: החל מ- 79 – 179 ש' 
מידות: S,M,L,XL (בהתאמה ל- 35-42).


את נעלי הבית ניתן להשיג במגה ספורט, ורטהיימר ספורט, רשת "את", רשת "המשביר לצרכן", רשת "פפאיה", H&O ורשת "אפרודיטה".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה