יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

ZIP איט

בצעירותי עבדתי בשביל דמי כיס בחנויות אופנה. אחת מהן הייתה חברת ZIP בפתח תקווה אני זוכרת בעיקר את איכות הבדים ואת המחירים הזולים של הרשת. הדברים לא השתנו גם היום.

ZIP ממשיכה לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולתת מענה לגברים ונשים לכל אורך היום ובטווח מידות רחב שפונה לאוכלוסייה רבה. כבר שנים שלא נכנסתי לחנות הזו משום מה היא הייתה נחבאת אל הכלים וחבל ,ניתן למצוא בה את כל הטרנדים החמים, פריטים שיקים ומחמיאים כאחד. הוזמנתי להשקה של קולקציית הנשים החדשה לחורף הקרוב התרשמתי וקיבלתי בוסט של נוסטלגיה. 

קולקציית נשים -  קולקציה עשירה, מגוונת, צבעונית, נשית ומחמיאה המתאימה ללבישה יום יומית, בשעות הפנאי ובשעות הערב.
קולקציית הנשים מציעה מגוון רב של גזרות: שמלות בגזרות נשיות, fitted המחמיאות לגוף הנשי בהשראת שנות ה – 60 , חולצות ושמלות בגזרות נינוחות שמתרחקות מעט מהגוף, קרדיגנים קלילים עם חצי שרוול, חצאיות פליסה עד הברך או חצאיות בגזרת A הקלאסית, ז'קטים ומעילי צמר בגוונים עמוקים. ZIP העונה, כמו בכל עונה, מציעה לצד הגזרות הטרנדיות גם שלל פריטים בגזרות קלאסיות ומחויטות.
ישנו דגש העונה על הבדים המתאימים לסתיו הישראלי: קרדיגנים מבדי סריג המתאימים לעונת המעבר, נגיעות של פשתן, שיפון שבא לידי ביטי במשחקי שקיפויות וחולצות טי מבדי כותנה נעימים ורכים.
את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים של חגורות, נעלי בלרינה, נעלי סירה עם עקב קטן ונוח וגם נעלי מוקסין הטרנדיות והן צעיפים צבעוניים.

טווח מחירים: החל מ – 159 ₪

טווח מידות: S-XXL, 34-44









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה