יום ראשון, 8 במאי 2016

סניקרס זה החיים

ארון מיוחד בשביל סניקרס ! זה מה שאני צריכה. בזמן האחרון אני מוסיפה אותם למלאי הנעליים שלי בצורה בלתי פוסקת. אין מה לשאול למה, כי נראה לי התשובה ברורה לכולם, הנוחות המראה השיקי והלא מתאמץ (כן אפילו עם שמלה שלא לומר בעיקר עם שמלה), אפשר ללכת איתן שעות מבלי לסבול בקיצור ככל שתאספי לעצמך יותר אופציות כך ייטב.  

את חברת SWISS הכרתי רק לאחרונה וגיליתי עולם שלם של נעליים איכותיות נוחות ושיקיות. הזומנתי להשקה של המותג על מנת לחשוף בפניכן את עולם של SWISS והריי הוא לפניכם !





אז מי זו SWISS ?
swiss חברה בינלאומית יוקרתית הקיימת בעולם כבר 50 שנה מציעה קולקצייה לנשים,גברים ובעתיד הקרוב גם ילדים.
החברה משיקה קולקציית נעליים טרנדיות ואיכותיות בנישת הסניקרס ונעלי ספורט אופנתיות

החברה מתעדכנת באופן תדיר במגמות האופנה החדשות ומבקרת פעמיים בשנה בלוס אנג'לס במטה העולמי של K SWISS ומייבאת סמפלים של כל דגמי הקולקצייה (כ 500-600 בעונה לערך) ומתוכם בוחרת את הקולקצייה הבאה תוך התאמה לטרנדים של הקהל הישראלי

בקולקציית נעלי האופנה היום יומית (סניקרס) ניתן למצוא דגמים המותאמים ליום יום וגם ליין ערב אופנתי ויוקרתי במיוחד בעיצובו של "בילי ריד" מעצב העל מארה"ב שבין היתר זכה בפרס מעצב הגברים של השנה המשתף פעולה עם K SWISS מזה מספר שנים בליין פרימיום משלו..
הנעליים מיוצרות מבדים איכותיים ועורות אמתיים תוך הקפדה על תיפורים רפידות וגימורים ברמה גבוהה.
בקולקציית נעלי הספורט ניתן למצוא מגוון דגמים לגברים ונשים בצבעים אופנתים וטרנדיים ובעזרת טכנולוגיית סוליית הצינורות המוקצפת "tubes technology" הייחודית לK SWISS המחלקת באופן מושלם את מרכז הכובד לכל אורך כף הרגל, רפידת הג'ל העבה והרשת התפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה, נעלי הספורט של KSWISS מספקות נוחות מקסימלית בריצה והליכה יום יומית
טווחי מחירים:
גברים:
249-699
מידות: 
39.5-45
נשים:
299-499
מידות:
36-41
הקולקציה מיוצרת בווייטנאם, אינדונזיה, פורטוגל וסין
ניתן למצוא את המותג בכ- 50 נק' מכירה בפריסה ארצית בחנויות מותגים נבחרות
את רשימת החנויות המלאה ניתן למצוא באתר 
WWW.K-SWISS.CO.IL
אינסטגרם: kswiss_israel
פייסבוק:k-swiss Israel












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה