יום שלישי, 17 במאי 2016

רוני קנטור יצירתיות מתחשבת

אני מחכה בסבלנות לשמלת הלימונים של רוני קנטור שצריכה להגיע עוד מספר שבועות עכשיו רק נשאר לקוות שתתאים למיימדי החדשים נוכח ההריון (מאוד מקווה).  לפני מספר ימים הוזמנתי לפרזנטציה של המעצבת מעולה רוני קנטור ובכל פעם אני נפעמת מחדש מיכולת היצירתיות ובשילוב הטבעוניות אני בכלל בעננים!

מה שעוד משמח בקולקציה החדשה הוא שרוני קנטור החליטה להרחיב את אפשרויות המידות כך שגם נשים בעלות מידה מעבר לL תוכלנה להינות מפרי היצירה שלה. על השמלות החולצות החצאיות אין מה לדבר שילובי צבעים מדהימים, בדים נעימים, ונעליים טבעוניות שלא מביישות אף מעצב שמעדיף להשתמש בחומרים מן החיי! ככה אני אוהבת אותה, יצירתית ומתחשבת בסביבה מבלי לגרוע מהשיק והאיכות.




קבלו את הקולקציה החדשה של רוני קנטור מה היא מספרת?

FLAMINGO MOTEL
קולקציית קיץ 2016 של רוני קנטור מאופיינת במרחבים פתוחים, שלט ניאון מהבהב ובריכה קרירה וצלולה .
קולקציית הקיץ שלי כולה חלומות בהקיץ על חופשה במלון המושלם במרחבי האמריקנה, עם זר חרציות רענן על הראש והלך רוח של יום שמש עצל ומלטף. הניצוץ הראשון שהתחיל את הכל היה בד שיפון דקיק ואוורירי על רקע תכלת מעושן ועליו חרציות בצהוב, כתום ונגיעות של ירוק. הקלילות והצבעוניות המדויקת של הבד שבו אותי ומשם יצאתי למסע של חיפוש בדים ודיוק של גזרות אווריריות וקיציות.
התוצאה היא קולקציית בגדים קייצית ומשמחת, הכוללת מגוון גזרות אוברסייז קלילות לצד שמלות מקסי מחמיאות. הבגדים מיוצרים בטווח מידות רחב של 34-44, ובהמשך העונה גם במידה 46.
קולקציית הבגדים מורכבת מבדים נושמים המתאימים לקיץ הישראלי, ובמגוון הדפסים שמעלים חיוך. צבעי פסטל מעושנים לצד שילובים של שחור ולבן, יוצרים ביחד את התמהיל המושלם של שמלות שאי אפשר לעמוד בפניהן.
בקולקציית הנעליים שילבתי צבעים רכים של צהבהב, מנטה ושמנת לצד צבעים עזים של אדום-כתמתם ושחור. 
הנעליים הן 100% טבעוניות, עשויות מתחליפי עור איכותיים בשילוב טקסטורות קש, תוך הקפדה על שימוש מלא בחומרים שאינם מן החי. הקולקציה כוללת מבחר מגוון של דגמים, מנעליים שטוחות ועד לנעליים עם עקב 7.5 ס"מ, ובטווח מידות נדיב של 33-43.
זה הזמן לצאת לחופשה עם שמלה כיפית, נעליים צבעוניות ושיער שמתבדר ברוח :)


חשוב לי שכל אחת תרגיש הכי יפה שיש כשהיא בוחרת ללבוש פריט בעיצובי, לכן בחרתי לצלם את הדוגמנית, השחקנית והפעילה החברתית לין לאור (מידה 42) ולצידה הדוגמנית והצלמת עומר הכהן (מידה 36).

קצת על הקולקציה, מפי לין לאור הפרזנטורית :
"סופסוף אני יכולה לספר שנכנסתי למשפחת רוני קנטור! ולמה זה כל כך מרגש אותי?
קודם כל, רוני החליטה העונה לראשונה להרחיב את טווח המידות שלה.
בכל פעם שמעצבת מדהימה כמו רוני מגדילה את טווח המידות אני רושמת לעצמי ולחברותי הפעילות עוד V של ניצחון, ענק.
מעבר לזה, רוני החליטה ללכת על קו כל כך נכון, בו היא שמה אותי (42) ליד עומר הכהן (המושלמת), במידה 36.
רוני בחרה לא לשים אותי בסקשן נפרד שיקראו לו פלאסייז או איזו מכבסת מילים אחרת.
כי אנחנו לא "פלאס" של שומדבר. רוב הנשים בעולם הן במידה שלי, אז פלוס של מה אנחנו בדיוק?
אז ככה אני ועומר, אחת ליד השנייה, לובשות בדיוק את אותם בגדים מהממים, כדי שכל אשה תוכל לראות איך זה יראה עליה,
בין אם היא 36-38, ובין אם היא 42-44 וכו'.
אז קפצו לחנות של רוני קנטור, או לאתר: http://www.ronikantor.co.il/
ותראו לה שהרחבת המידות זה הדבר הכי נכון שהיה אפשר לעשות!"

טווח המחירים של 280-550 ש"ח.
ניתן להשיג בחנות בדיזינגוף 78 ת"א ובאתר

 www.ronikantor.co.il







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה