יום שבת, 7 במאי 2016

התינוק בדרך ואיתו החלק האהוב עליי - SHOPPING

אני כבר בשבוע 27 נו , איך הזמן עובר מהר שנהנים (לא!) אולי אתן לא כמוני אבל אני אוהבת לדעת הכל מראש איפה קונים מה למה ואיך, אין מצב שהייתי מחכה לרגע האחרון לקניות של הלידה, אני אוהבת לחפור, לשאול וברר מה הם הדברים שאני חייבת שיהיו לי לפני שהזעטוט מגיע לעולם

גילוי נאות: ההריון שלי התחיל מתאומים עד שבוע 22 בשל בדיקה גנטית שעשיתי וטוב שכך (צי'פ גנטי ) התגלתה בעייה בגינה היתי צריכה לדלל את אחד העוברים ונכון לעכשיו אני כבר לא עם תאומים אלא עם עובר יחיד , אפשר לומר שרוב התמונה השתנתה והמון דברים שתכננתי לקנות וכבר נסגרתי עליהם השתנו ובמעמד זה אני בהחלט רוצה להמליץ לכן לא לוותר על הבדיקה שנקראת צ'יפ גנטי , זו בדיקה יקרה מאוד אבל לאחר שחקרתי לעומק ומנסיון של מספר חברות מצאתי מקום שעושה את זה בחינם ! כן אתן שומעות נכון , חינם ! הבדיקה החינמית מתבצעת בבית החולים הדסה עין כרם והיא פשוט נלוות לבדיקת מי השפיר, בנושא זה אוכל להרחיב למי שתפנה אליי בפרטי .


ולעניינינו החדר של הזעטוט כבר כמעט מוכן והארון הולך ומתמלא בפריטים שדאגתי לקנות ואני בטוחה שישרתו אותי נאמנה. שנתחיל?



תיק החתלה לעגלה מבית BABYBJÖRN 

התיק בו אני הולכת להשתמש הוא תיק של חברת בייבי ביורן כן כמו המנשא! תיק קלאסי בצבע אפור שמתאים לכל אווטפיט שלא אלבש , לתיק קוראים SOFO 'תיק החתלה הSOFO נועד להורים המודרניים אשר מעוניינים בתיק שיעניק להם נוחות, אופנתיות וסדר. את התיק אפשר לשאת בשלושה מצבים -  על הכתף, בהצלבה על הגוף, או כתיק גב שזה ממש מעולה מבחינתי .

תיק ההחתלה מגיע עם תאים רבים כדי לשמור על סדר וארגון טובים יותר. התיק מרווח מבלי להרגיש גדול או מסורבל מדי וכולל ציפוי פנימי בהיר, שמסייע למצוא את מה שצריכים בצורה מהירה ויעילה יותר.

אז איך הוא בנוי?
- תא ראשי גדול + 13 כיסי אחסון רב-תכליתיים
- כיסי רשת פנימיים מושלמים לחיתולים, מגבונים
- כיס מאובטח עם רוכסן לחפצי ערך
- תאי בקבוק מיוחדים בחלק הפנימי והחיצוני
- כיסים קטנים נהדרים עבור מוצצים
- תא חיצוני נוח עם סגירה מגנטית
- מגיע עם משטח החתלה מבד רך (תחת סטנדרטי הטקסטיל המחמיר בעולם), שמאוחסן בתא נפרד             וניתן לשטיפה במכונת כביסה.
- סגירת הרוכסן העליון מבטיחה שכל הדברים יישארו במקומם
- סגנון אטרקטיבי בצבע אפור כהה עם בד סגול פנימי, שמתאים גם לאימהות וגם לאבות, גם לבנים וגם לבנות.

הSOFO  מבית BABYBJÖRN  הוא התיק האידיאלי לטיולים משפחתיים, חופשת הלידה ואפילו לחזרה לעבודה. התיק כרגע קיים רק בצבע אפור אבל היי... מי צריך צבע אחר...אפור הוא צבע מנצח ומתאים לכל דבר כמעט

מחיר: 450 ₪

איפה תשיגי?
מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי בוגבו ישראל בע"מ
ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל רחוב הנביאים 55 ברמת השרון – 035407999


ואצל המשווקים המורשים.

מנשא BABYBJÖRN   דגם ONE
לא תמיד תרצי להיסחב עם כל העגלה ולכן מנשא הוא מוצר הכרחי.
חברת בייבי ביורן המובילה בעולם למנשאי תינוקות השיקה קולקציית מנשאים watercolor  לדגם  one במהדורה מוגבלת. כל מה שאתם צריכים בחבילה אחת בצבעי מים. הקולקציה בעלת 4 צבעים מרהיבים של ג'ינס דנים כהה, ג'ינס דנים בהיר כקוביות קרח, ורוד עתיק ואפור בהיר.  


המנשא החדש אידיאלי עבור ההורים, שרוצים מנשא ארגונומי עם נוחות שאין דומה לה עם מגוון אפשרויות לנשיאת התינוק – מלפנים או על הגב, זה פשוט ונוח בכל העמדות.

מנשא התינוקות One נותן מענה החל מגיל לידה (מ-3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) פותח בעזרת אורטופדים מובילים לילדים ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו.
מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

אז מה מיוחד בו?
המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, המאפשר נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

המנשא החדש הינו ארגונומי, עם תנוחה אופטימלית, עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.
חברת בייביביורן הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

מתאים עד לגיל 3/ 15 ק"ג
מחיר: 890 ש"ח  

איפה תשיגי?
מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי בוגבו ישראל בע"מ. ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ברמת השרון ואצל המשווקים המורשים.

ג'ינס דנים בהיר כקוביות קרח זה הצבע שלי


ספריי ALOEFIRST
קראתי רבות על הספריי הזה ועל החשיבות שלו בשיכוך כאבי תפרים של ניתוח קיסרי או לשימוש לאחר לידה רגילה.  חיפשתי וגיששתי באינטרנט ומצאתי רק מחמאות ודעות חיוביות.

התכשיר המבוסס על צמח אלוורה, פרופוליס וצמחי מרפא, מרגיע ומקל על כאבים, מחטא ומסייע בהחלמה לאחר קרעים, חתכים ותפרים שנגרמו במהלך הלידה או בעקבות ניתוח קיסרי. אגב, גם יולדות שעברו לידה נטולת קרעים ותפרים, סיפרו כי הן ריססו בעזרת תרסיס אלופירסט לאחר הלידה (האזור כואב לא פעם אחרי לידה, גם אם לא נקרע או נחתך...) וכי התכשיר אומנם הקל והרגיע מאד..
אני רכשתי אותו בחו"ל וחברה הביאה לי אותו לארץ אבל המחיר בארץ לא יקר בהרבה. 

להכניס ישר לתיק שאת לוקחת איתך לבית החולים כמוצר חובה !

מחיר בארץ : 107 ש"ח

את כל הפרטים על התרסיס ואיפה קונים תוכלי למצוא בלינק הבא:










כלי עזר להנקה מבקבוק מבית BEEBO
אולי זה גימיק ואולי זה לבסוף יתגלה כמוצר פחות שימושי אבל הייתי חייבת אותו ! אין להשיג בארץ אבל אולי תוכלו לבקש אותו מחבר או חברה שמגיעים מחו"ל. פטנט יחודי שמשאיר לך יד פנויה בזמן האכלה מבקבוק
מדובר בעצם באביזר שעשוי מגומי ומונח על הכתף. בקבוק ההאכלה מונח בתוכו והידיים שלך פנויות לאכול את האוכל שלך.

החלק שבו יושב בהקבוק גמיש וזז לפי צרכי התינוק .והוא מתאים לכל בקבוק ובקבוק שיש בשוק.
אני רכשתי אותו באמזון בעלות של 34 דולר והצבע אותו בחרתי הוא צבע טורקיז למרות שיש עוד צבעים.

הנה פה תוכלו לראות במה מדובר ואפילו לצפות בסרטון של איך זה עובד:

גימיק מגניב, או כלי שימושי ? את זה אדע בהמשך

תחליף חלב מסוג NUTRILON
אני מתכננת לשלב הנקה ותמ"ל גם יחד ולכן אני בוחנת כרגע את האפשרות של סוגי התמ"ל שעומדים לרשותי בשוק.
חברת נוטלירון מתחייבת לייצר את תחליף החלב הקרוב ביותר לחלב אם. חברת נוטרישה אשר מחזיקה את המותג נוטרילון ,קיימת משנת 1896. כיום המותג נמצא בכל בית חולים אפשרי בישראל כך שאפשר תמיד לבחור להשתמש בו בזמן האישפוז בבית החולים לאחר הלידה.

לנוטרילון מספר לא מבוטל של אופציות המסווגות לפי בעיות שונות שיכולות להיווצר כמו רגישות לחלב ,פורמולה המותאמת לפגים ולבעיות עיכול שונות.

סוגי הפורמולות:

נוטרילון שלבים 1,2,3 :פרומולה חלבית בשילוב חומרים פרהביוטים, זוהי הפורמולה השכיחה והרגילה
נוטרילון "פפטי ג'וניור" :תרכובת מזון לתינוקות הסובלים מאלרגיה ו\או אי סבילות לחלב פרה
נוטרילון AR: תרכובת מזון לתינוקות הסובלים מפליטות מרובות
נוטרילון קומפורט: תרכובת מזון לתינוקות הסובלים מקוליק ויציאות קשות
נוטרילון HA:תרכובת מזון לתינוקות בריאים אשר נמצאים בסיכון לפתח אלרגיה בגלל רקע משפחתי ידוע
נוטרילון פגים: תרכובת מזון לפגים לאחר השחרור מבית החולים
נוטרילון ללא לקטוז: תרכובת מזון לתינוקות על בסיס חלב פרה ללא לקטוז  

חלק מן המוצרים נמכרים ברשתות הפארם ובמרכולים על המדפים וחלק מן המוצרים דורשים מרשם רופא

את כל המידע ועוד תוכלו למצוא באתר המותג:



עגלת תינוק מבית BUGABOO

עולם העגלות הוא עולם שלם ורווי מידע, אני הלכתי לאיבוד בין שפע האפשרויות והיה קשה מאוד להחליט מאחר ולכל מותג עגלות מאפיינים משלו ובתוך כל מותג יש תתי מותג ודגמים שונים ומגוונים, גרועה בקבלת החלטות זו אני אבל מה שבטוח לפחות החלטתי בנוגע לסוג העלה ומה הם הדברים החשובים בשבילי. המותג שענה לי על רוב הדרישות (כמובן שגם יופי חשוב מה לעשות..) הוא BUGABOO

מותג העל היוקרתי של עגלות התינוק – "בוגבו", הידוע  בעיצוב פורץ דרך של ניידות, איכות ואופנה ומותג העל האופנתי דיזל השיקו את הדגם  Bugaboo Bee 3 by Diesel Rockבמהדורה מיוחדת ומוגבלת, העיצוב נועז ומסוגנן כאחד, העגלה מעוצבת בליטוש שחור טרנדי מבד במראה עור, גזרות לייזר ושילובי קעקועים צבעוניים עבור הורים אופנתיים ומודרניים. בגב העגלה "מקועקע" הסלוגן של דיזל Only the Brave. קולקציה זו היא שיתוף הפעולה האחרון בין שני מותגי העל, זאת לאחר ההצלחות של הקולקציה הצבאית וקולקציית הג'ינס.

Bugaboo Bee העגלה הנבחרת שלי היא
אורבנית, קלת משקל כ- 8 ק"ג, רחבה, ארוכה, קלה לתפעול ועדיין שומרת על הקומפקטיות. העגלה נפתחת לרוחב מקסימאלי של 45 ס"מ בלבד, בעלת מערכת בולמי זעזועים ייחודית לגלגלים המסתובבים. מאפשרת סיבוב של 360 בקלות מרבית. בעלת עיצוב ייחודי הגורם לעגלה "כמעט" להתקפל מאליה. מידותיה של העגלה ואופן הקיפול הפשוט מאפשרים אחסנה גם בתאי מטען של רכבים קטנים. בנוסף היא עגלה בעלת גמישות תוך כדי תנועה, לעגלת ה Bee3 מגוון רחב של תכונות המאפשרות גמישות: ידית אחיזה מתכווננת, מושב אשר ניתן להפוך בקלות פנים להורה או פנים לעולם, 3 מצבי ישיבה/ שכיבה, אפשרות להארכת בסיס המושב כמו גם הארכת המשענת.

מחיר העגלה – 4,900 ש"ח
מותג העגלות בוגבו שיתף פעולה בעבר עם ענקיות אופנה כגון המותג "מיסוני" , "ויקטור אנד רולף", "מארק ג'ייקובס" ולאחרונה אף השיק קולקציה יוקרתית במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם קרן אנדי וורהול העולמית.

בוגבו העולמית מיוצגת ומשווקת בישראל בלעדית על ידי חברת בוגבו ישראל בע"מ.
ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ואצל המשווקים המורשים בלבד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה