יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

הרדמות תינוק ללא בכי , יש דבר כזה!

 לפני חמישה חודשים נולד לי תינוק עד שזה קרה לא ידעתי כמה אתגר יש בלהרדים תינוק. הייתי בטוחה שתינוקות נרדמים בעצמם (כן לא היה לי מושג מהחיים) ומאז אני עסוקה רוב היום סביב נושא השינה שלו ושלי  (אני כבר לא מתפקדת מרוב עייפות). במהלך כל החודשים האלו חיפשתי מידע לגביי שנת תינוקות וזיהוי צרכים בכל רגע נתון , עם החיפושים אחר מידע נתקלתי באתר של "לריסה גינת" וקבלתי מידע רק וכלים אותם אני מיישמת עד היום.

מי לא חולם על תינוק רגוע, מחייך ושמח? מי לא מוכן לעשות הכל כדי לייצר שגרה רגועה לתינוק, שבה הוא ישן בזמן, משחק בשמחה ואוכל היטב? כל אלה נשמעים להורים רבי כחלום והם מנסים במשך היום המאתגר, לנחש מתי התינוק בוכה מרעב ומתי מעייפות. 

 SmallTalk לדבר עם תינוקות וילדים הינה גישה מדעית המבוססת על מחקרים במדעי המח, המאפשרת הקשבה נקייה לצרכי התינוק והילד.

 מתוך ההקשבה הזו ניתן לזהות את צרכיו האמיתיים של התינוק והילד ולתת להם מענה מדויק ונכון ועל ידי  כך לבנות בתינוק ובילד, בטחון עצמי, הערכה עצמית וגישה חיובית לחיים.

בגישה הזו של SmallTalk ניתן לזהות באופן חד משמעי מה התינוק והילד צריך בכל רגע נתון: עייפות, 

רעב, גזים, גרעפסים, חום- קור, כאבי בקיעת שיניים, מחלה, פיפי-קקי ועל ידי כך לקבל בטחון מלא בהורות ובקבלת ההחלטות ההוריות.

אז קודם כל , אם אתן רוצות לדעת עוד פרטים ולקבל טיפים נוספים לגביי זיהוי צרכי תינוק והרדמות עצמאיות של התינוק ללא בכי שווה לכם לצפות בוובינר של לריסה גינת בלינק הבא:

מה זה בעצם וובינר? 

הדרכה אינטרנטית אותה מעבירה לריסה גינת בעצמה בשידור ישיר וללא עלות מצדכן, לאחר שצפיתי בהדרכה בפעם הראשונה קבלתי המון מידע והסברים על מה עושים איך ולמה ולכן לדעתי זה מומלץ מאוד.


עוד על Small Talk

הבשורה החדשה של SmallTalk לעולם ההורות ולהורים בישראל (ובכלל) היא ההסתכלות על התינוק והילד כמכלול וכשלם.

כאשר התינוק והילד מקבלים מענה שלם לכל הצרכים הפיזיולוגיים  והפסיכולוגיים שלו בעיות מסוגים שונים תוכלנה להיפתר בצורה חיובית ומעצימה.

כך למשל, תינוק יישן שינה איכותית ורציפה במהלך היום והלילה ויוכל להירדם באופן עצמאי אך ורק  כאשר ילך לישון בסימנים המוקדמים שלו לעייפות

ותינתן לו האווירה המתאימה עבורו לשינה האיכותית  שלו. כל זה כמובן יתאפשר אם יהיה שבע וירגיש בטחון ושלווה במקום בו הוא נמצא.


לריסה גינת, מפתחת ומייסדת שיטת SmallTalk - לדבר עם תינוקות. אמא לאביגיל ונעמי. בוגרת מכון וייצמן למדע.

עד כה, למעלה מ2000 משפחות השתתפו בליווים אישיים (נני אישית בבית המשפחה) ובסדנאות SmallTalk בכל רחבי הארץ ויכולים להעיד כי השיטה אכן עובדת,

מצליחה ומעצימה הורים ואת הקשר הדיאדי - הורה - תינוק.


החזון שלנו  כאן ב SmallTalk   הוא לאפשר לכל זוג הורים לדבר עם התינוק שלהם, 

להבין אותו ולגדל אותו בביטחון ובטבעיות, לאפשר לכל תינוק לממש את הפוטנציאל האנושי הטמון 

התינוק של היום יהיה האדם הבוגר של מחר וכל מה שניתן לו היום יאפשר לו לממש את הפוטנציאל האנושי הטמון בו!

ביצירת תינוקות בטוחים ומשפחות הרמוניות, מטרתנו היא לשפר את פני החברה הישראלית ובכלל ולהוליד דור של בני אדם קשובים אמפטיים וחיוביים.

אתר הבית





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה