יום רביעי, 7 במרץ 2018

מילוקה על המפה


  
אפשר לומר שהתרגשתי! ששמעתי את המידע !
סופר-פארם, רשת הדראגסטור המובילה בישראל, משיקה מותג קוסמטיקה חדש תחת השם MILUCCA, אשר פונה לנשים עדכניות ואופנתיות ויביא גם בשורה בתחום המחיר.


MILUCCA מושקת לאחר פיתוח של מעל לשנתיים עם שותפים מובילים בעולם ויכלול בשלב הראשון כ-200 מוצרי איפור ובהמשך מוצרי טיפוח. המוצרים, שיימכרו בסטנדים ייעודיים בכל 240 סניפי סופר-פארם, מיוצרים במפעלים המובילים  באירופה -  כל מוצר במפעל בעל המומחיות הגבוהה ביותר בתחומו.  

בתקופת ההשקה יהיו חנויות POP UP של MILUCCA בקניונים מובילים ובמהלך 2019 מתכוונת סופר-פארם לפתוח גם חנויות עצמאיות של המותג וכן להרחיבו לחו"ל – בין השאר לסניפי הרשת בפולין.

קבלתי מספר מוצרים להתנסות והתנסיתי בחלקם, המוצרים שקנו אותי עד עכשיו בגדול הם המייקאפ הנוזלי בבקבוק הזכוכית! מוצר מדהים ! אומנם ניכר כי אין מספיק גוונים למוצר אבל אני חושבת שאת הגוון שלי מצאתי. מבחינת מרקם, הרגשה וכיסוי חייבת לציין שההרגשה שלי היא כמו לאחר שימוש במותג יוקרה, נמרח בקלות והכיסוי כמעט מלא  וניתן לבנייה,עמידות טובה וללא ריח לוואי. נראה לי שהתמכרתי.

גם בליפסטיקים יצא לי להתנסות והתחושה היא וואו! לחות מעולה על השפתיים מריחה קלה ונעימה פיגמנט טוב, אפילו עמידות טובה למרות הלחות שזה לא מובן מאליו. המון גוונים ניטרלים ויומיומיים שמתאימים לכל אחת , הייתי מוסיפה עוד גוונים למגוון אולי גוונים קצת יותר אג'ים ומגניבים כמו שהמותג מנסה לשדר ופחות באנאליים. ניסיתי את 604 ויש לו צבע מעולה.

יצא לי להתנסות גם בליקוויד של החברה גם הוא מותיר פגמנט חזק על השפתיים אבל התחושה הסופית קצת דביקה , לא יותר ממוצרים דומים בחברות אחרות שניסיתי. 

נותרו מספר מוצרים נוספים שבהם לא יצא לי להתנסות (נשמעו דברים טובים מאוד על פלטת הקונטור)  והם על הפרק עדכונים בהמשך.



עד כה ניכר כי החברה השקיעה במוצרים במיתוג ובפרסום ולא פחות חשוב החברה נכון לעכשיו נמצאת ב"רשימה הטובה" מה שאומר שלא בוצעו ניסווים על בעלי חיים - עוד בונוס רציני למותג.


MILUCCA הוא מותג שלא לוקחת את עצמו יותר מדי ברצינות – איפור זה כיף, פאן ולכן נבחרו שמות שהם קליטים, ברורים ועם קריצה כמו nice to mat you למייק אפ מאט, AHLALALALONG למסקרה מאריכה ועוד. כל השמות למעשה מסבירים את התכונה של המוצר, כתובים בגדול ומקלים על האישה לבחור את הבחירה הנכונה והמתאימה לה ביותר.
מותג האיפור יציע מעל 200 מוצרים המיוצרים בעיקר באיטליה בטווח מחירים של עד 44.90 ₪:  14.90 ₪ לעיפרון עיניים ושפתיים, 24.90-29.90 ₪ לשפתונים ו-39.90-44.90 ₪ למייק אפים.
באינסטגרם MILUCCA@




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה